تقویم رومیزی یک وسیله کاربردی و مهم در زندگی روزمره است که به افراد کمک می‌کند تا زمان خود را به بهترین شکل ممکن مدیریت کنند. این تقویم‌ها عمدتاً بر روی میزها یا در محیط کار قرار می‌گیرند و دارای تقسیم‌بندی ماه‌ها، روزهای هفته و تعطیلات هستند. افراد می‌توانند به راحتی وقایع مهم زندگی‌شان را بر روی تقویم رومیزی یادداشت کنند و از طریق آن به برنامه‌ریزی بهتری دست پیدا کنند.

از دیگر کاربردهای تقویم رومیزی می‌توان به استفاده آن در محیط کار اشاره کرد. تقویم رومیزی به کارمندان کمک می‌کند تا وظایف و دستور کارهای خود را برنامه‌ریزی کنند و مهلت‌ها را مدیریت کنند. همچنین، این تقویم‌ها می‌توانند به عنوان یک ابزار مهم در برگزاری جلسات و نشست‌های کاری استفاده شوند تا زمان را به بهترین نحو مدیریت کنند.

علاوه بر این، تقویم رومیزی می‌تواند یک ابزار مفید در برنامه‌ریزی فعالیت‌های تفریحی و شخصی باشد. افراد می‌توانند تعطیلات، سفرها و رویدادهای خاص را به راحتی بر روی تقویم رومیزی خود نشان دهند تا به خاطر بسپارند و از زمان بهتری برای استراحت و لذت بردن اطمینان حاصل کنند. به طور کلی، تقویم رومیزی یک ابزار چندکاره است که به افراد کمک می‌کند زمان خود را بهتر مدیریت کرده و از هر لحظه زندگی بهره‌مند شوند.

تقویم رومیزی چیست؟

تقویم رومیزی، تقویمی است که شما می توانید در جاهای گوناگون روی میز قرار دهید و کاربردهای زیادی دارد که می توانید از آن استفاده کنید. تقویم رومیزی باید دارای پایه سفت و محکم باشد؛ پایه های تقویم رومیزی داری جنس ام دی اف، چوبی، پلکسی و مقوایی باشد اما اصل مهم محکم بودن آنها بر روی میز می باشد.
تقویم های رومیزی با توجه به سلیقه مخاطبین دسته بندی می شود و حتی اندازه و ابعاد تقویم هم به سلیقه مشتریان بستگی دارد.
تقویم رومیزی می تواند جزء هدایای تبلیغاتی مناسب باشد و برای تبلیغات کاربرد فراوان دارد.
تقویم رومیزی یکی از راه های جذب مشتریان می باشد و می تواند جای مناسبی برای قرار گرفتن تبلیغات شما روی آن باشد. طرح و رنگ تقویم رومیزی را می توانید با توجه به رنگ‌بندی شرکت و لوگوی برندتان طراحی کنید.
با توجه به بودجه ای که در اختیار دارید می توانید تقویم رومیزی مناسب خود را انتخاب کنید. برای دیدن انواع تقویم رومیزی می توانید به سایت بانی چاپ مراجعه و نوع دلخواه خود را انتخاب نمائید.

شرکت بانی چاپ با داشتن سابقه طولانی و درخشان در زمینه طراحی، چاپ و تبلیغات، ارائه دهنده خدمات طراحی و چاپ تقویم رومیزی می باشد. برای اخذ مشاوره رایگان با کارشناسان ما از طریق شبکه های اجتماعی و یا تماس تلفنی ارتباط برقرار کنید.

انواع تقویم رومیزی

تقویم رومیزی با پایه‌ی ام دی اف
تقویم رومیزی با پایه‌ی پلکسی
تقویم رومیزی با پایه چوبی
تقویم رومیزی با پایه مقوایی

کاربرد تقویم رومیزی

جهت تهیه هدایای تبلیغاتی برای کارمندان و مخاطبین برند شما، با سفارش چاپ تقویم رومیزی هم می توانید تاریخ روزانه و اتفاقات روزانه را نمایش دهید و هم روی صفحات آن جای مناسبی برای تبلیغات نام برند شما می باشد و از طرفی تقویم رومیزی نیز مدام جلوی چشم مخاطبین شما قرار می گیرد و یادآور برند شما برای مخاطبین می گردد.
تقویم رومیزی توانسته است جایگاه بسیار مناسبی در برندینگ و صنعت تبلیغات پیدا کند به همین علت شرکت‌های بسیاری در صنعت تبلیغات خود از آن استفاده می کنند.
می دانیم که تبلیغات یکی از روش‌های مهم در بالا بردن سطح درآمد آن کسب و کار می باشد بنابراین نباید تبلیغات را هرگز کم اهمیت یا کوچک شمرد.
برای اینکه مشتریان جدید پیدا کنید و یا مشتریان قبلی خود را نگهدارید باید از هدایای تبلیغاتی و بویژه هدایای تبلیغاتی خلاقانه استفاده کنید.
با هدایای تبلیغاتی زیبا مانند یک تقویم رومیزی همواره می توانید خاطره دلنشینی از خود در ذهن مخاطبین خود بگذارید.

برخی از طرح های تقویم رومیزی هستند که درهر صفحه جایی برای یاددشات امور مهم در صورت لزوم دارند.

نکات مهم در طراحی و چاپ تقویم رومیزی

-در طراحی تقویم رومیزی باید در نظر گرفته شود که تقویم رومیزی باید دارای تاریخ های شمسی، قمری و میلادی باشد.

-تقویم رومیزی بصورت 7 و 13 صفحه می باشد.

در هر صفحه تقویم رومیزی می توانید از تصاویر زیبا مانند مناظر متناسب با آن ماه برای طراحی آن استفاده کنید؛ البته انجام تبلیغات و برندینگ خود را روی آن فراموش کنید.

0 نظر


تقویم 1403تقویم 1404سفارش آنلاین تقویم رومیزیایده های خلاقانه برای تقویم رومیزیسفارشی سازی تقویم رومیزیشناساندن برند با تقویم رومیزیبازاریابی برند با تقویم رومیزیمزایای سفارش تقویم رومیزیکاربردی بودن تقویم های رومیزیگزینه های سفارشی سازی تقویم رومیزیقیمت چاپ تقویم رومیزیتقویم رومیزی و تاثیر روی برندسازیخرید تقویم رومیزیچاپ تقویم رومیزی 1403چاپ تقویم رومیزی اداریتقویم رومیزی با جعبهانواع تقویم رومیزی تبلیغاتیتقویم رومیزی هفتگی یادداشت دارتقویم رومیزی فانتزیچاپ نقره کوب و طلاکوب تقویم رومیزیانواع تقویم رومیزیاهمیت تقویم رومیزیتقویم رومیزی چوبیسفارش چاپ تقویم رومیزی 1403تقویم رومیزی و کاربرد آنتقویم رومیزی طرح اختصاصی و خاص 1403تقویم رومیزی مدرنتقویم رومیزی خاصکاربرد تقویم رومیزیتقویم رومیزی خاص 1403تقویم رومیزی خلاقانهابعاد تقویم رومیزیکاربرد سایزهای تقویم رومیزیتقویم رومیزی شرکتی 1403تقویم رومیزی اختصاصیتقویم رومیزی 1403تقویم چیستسررسید پالتویی چیستسررسید رقعی 1403سررسید جیبی چیستکاربرد سررسید در تبلیغاتسررسید لوکساصول طراحی و چاپ سررسید وزیریچاپ سررسید مدیریتیسررسید اروپایی چیستانواع تقویم دیواریسررسید مناسبسررسیدهای پرطرفدارویژگی های سررسید مناسبچاپ سررسید اختصاصیسررسید چیستانواع قطع سررسیدسررسید رحلی چیست؟