ساخت تابلو ال ای دی ثابت یک فرآیند پیچیده و تخصصی است که برای تولید تابلوهای نورانی ثابت به کار می‌رود. در این فرآیند، از تکنولوژی ال ای دی به عنوان منبع نور استفاده می‌شود. ابتدا، طراحی و مفهوم تابلو توسط یک طراح گرافیک ایجاد می‌شود. سپس، این طرح به کمک نرم‌افزارهای خاص به یک فایل الکترونیکی تبدیل می‌شود که در تولید تابلو ال ای دی استفاده می‌شود.

برای ساخت تابلو ال ای دی ثابت از مواد مختلفی نظیر پنل‌های پلاستیکی یا فلزی که قابلیت مناسبی برای انتقال نور دارند، استفاده می‌شود. ال ای دی‌های مختلف بر روی این پنل‌ها قرار داده می‌شوند تا نور به شکل یکنواخت و مناسبی ایجاد شود. سپس، این ساختار به یک قاب محکم نصب می‌شود تا تابلو نهایی به شکل استوانه، مستطیل یا شکل‌های دیگر به سطوح مختلف نصب شود. امکانات کنترل نور و تنظیم رنگ ال ای دی‌ها نیز به وسیله یک کنترل‌گر الکترونیکی فراهم می‌شود تا تابلو بتواند نوردهی و اثرات ویژه متنوعی را نمایش دهد.

در نهایت، تابلو ال ای دی ثابت آماده می‌شود و می‌تواند به عنوان یک راهکار نوین در تزیین فضاهای داخلی و خارجی، تبلیغات نمایشگاهی و نمایشگاه‌ها استفاده شود. این تابلوها به دلیل مصرف کم انرژی، عمر طولانی و امکانات نورپردازی متنوع، جایگاه ویژه‌ای در زمینه‌های تبلیغات و هنر دارند.

آموزش ساخت تابلو ال ای دی ثابت فوری و ارزان

یکی از پر کاربرد ترین تابلوهای تبلیغاتی که از بازدهی بسیار بالایی برخوردار است تابلو ال ای دی ثابت LED می باشد.

نصب واجرای این تابلو تبلیغاتی معمولا پشت شیشه انجام می شود و به همین خاطر برای کسانی که نگران کمبود فضای تبلیغاتی در محیط خود هستند پیشنهاد میشود تا از این تابلو استفاده کنند معمولا اصنافی همچون مشاورین املاک، سوپر مارکت ها، وکسبه هایی که در طول روز از مراجعین بالایی برخوردار هستند تابلو ثابت بهترین گزینه می باشد چون به دلیل شدت نور بسیار بالا باعث گیرایی و جذب مشتری می شوند.

این تابلو در رنگهای مختلف ساخته می شوند و رنگها هیچ تاثیری در قیمت تابلو ندارند.

مشتری با توجه به بودجه و فضایی که برای تابلو در نظر گرفته میتواند بهترین متن ممکن را برای طراحی و ساخت تابلو در نظر بگیرد خلاصه بودن این متن باعث جذب سریعتر مشتری میشود یعنی مشتری با اولین نگاه به تابلو متوجه صنف مورد نظر میگردد.

تابلو های ال ای دی ثابت با شیوه های گوناگونی ساخته میشوند که در عمر وشدت نور وقطعی مدار و ضد آب بودن آنها تأثیر بسزایی دارد یکی از دغدغه های دیگر مشتریان در اجرای کارهای با قطر قلم بزرگ گرفته شدن دید محیط داخلی به خاطر تابلو می باشد.

با در نظر گرفتن این مشکلات شیوه جدیدی در ساخت وتولید تابلو های ال ای دی ثابت بکار گرفتیم که همان مونتاژ روی لایه مس می باشد.

این روش نه تنها باعث بالا رفتن عمر مفید تابلو ها شده بلکه نواقص بوجود را هم از بین می برد یعنی عمر مفید دقیقا سه برابر مونتاژ معمولی و تابلو ضد آب شده و در قطر قلم بالا نیز نوشته و حروف را دوربر کرده تا حتی از بین حروف فضای تبلیغاتی از بین نرود.

تابلو ال ای دی ثابت به دو شکل سری موازی و موازی سری مونتاژ میشوند که در مونتاژ نهایی تابلو و در شدت نور آن هیچ تأثیری ندارد اما زمانی که تابلو روی ورق پلکسی مونتاژ میشد بدلیل لحیم سردی یا قطعی مدار اگر یک ال ای دی به مشکل میخورد تمام مسیر قطع شده و قسمتی از تابلو خاموش میشد اما با مونتاژ روی لایه مس این نقص هم برطرف شد به شکلی که حتی اگر در بدترین شرایط یکی از ال ای دی ها بسوزه یا قطعی در مدار ایجاد بشه اختلال بزرگی در تابلو ایجاد نشده وفقط همان تک ال ای دی سوخته خاموش مانده و تابلو شکل ظاهری خودرا از دست نمی دهد.

نحوه محاسبه قیمت تابلو LED ثابت

معمولا کسانی که سازنده تابلو ال ای دی ثابت هستند به دو شکل محاسبه قیمت را انجام می دهند.

1- متر محیط

2-تعداد ال ای دی LED

در روش اول با در نظر گرفتن طول وعرض پیشنهادی توسط مشتری متن تابلو در نرم افزار کورل طراحی شده و پس از تایید توسط مشتری متر محیط یا همان متر دور نوشته توسط نرم افزار مشخص کرده و در قیمت واحد ضرب میکنیم تا قیمت کل بدست آید.

طراحی تابلو ال ای دی ثابت

تابلو-ال-ای-دی-ثابت-در-کورل_2618 (1)

اما روش بهتر و مطمئن تری هم وجود دارد که در این روش پس از طراحی در نرم افزار کورل و تایید نهایی توسط مشتری فایل مربوطه را در بخش پی جی گاندو p.g.gando یا نرم افزارهای مخصوص تابلو سازی باز کرده و در آنجا تعداد دقیق ال ای دی را مشخص کرده و در قیمت واحد ضرب کرده و قیمت نهایی را مشخص می کنیم.

تابلو-ال-ای-دی-ثابت-در-پی-جی-گاندو_5782 (1)

پس از تایید نهایی طرح توسط مشتری مرحله مونتاژ توسط اپراتورهای با تجربه بانی چاپ انجام شده این مرحله که شامل چیدمان ال ای دی ، کوتاه کردن پایه های ال ای دی از پشت برد مسی و در پایان لحیم کردن پایه ها روی برد مسی می باشد.

مرحله-نهایی-تابلو-ال-ای-دی-ثابت_3191 (1)

مرحله نصب و راه اندازی تابلو ال ای دی ثابت

پس از مونتاژ تابلو مرحله نصب و روشن کردن تابلو باید توسط نصاب وکارشناس مربوطه انجام شود این امر باعث میشود که مرحله نصب با ظرافت و دقت بالایی انجام گیرد و تابلو بدون هیچ مشکلی نزد مشتری راه اندازی شود.

0 نظر


چاپچاپ افستمزایای چاپ افستتفاوت چاپ افست و چاپ دیجیتال کاتالوگتفاوت بین بروشور و کاتالوگبروشور چیستست اداری شامل چیستست اداری خلاقانهمراحل چاپ ست اداریاقلام ست اداریست اداری کاملدلایل استفاده از سربرگ در مکاتبات اداریاصول سربرگ حرفه ایویژگی های سربرگانواع پاکت نامهچاپ پاکت نامهکارت ویزیت خلاقانهمراحل ایجاد کارت ویزیتکارت ویزیت خاصانواع کارت ویزیتپنج دلیل مهم برای داشتن کارت ویزیتتراکت چیست؟تراکت خلاقانهتاثیر تراکت بر فروشتاثیر تراکت بر تبلیغاتتوزیع تراکتچاپ لیبل شیشه ایلیبل چیستسفارش چاپ لیبل پشت چسبدارانواع لیبلچاپ استیکر شیشه ایپوستر چیست؟کاربرد لیوان کاغذیانواع چاپ مگنتچاپ مگنت یا چاپ روی آهنربا چیست؟انواع اندازه ماشین های چاپبرتری های چاپ دیجیتالمزایای چاپ دیجیتالانواع چاپ دیجیتالچاپ لارج فرمت چیستتابلو بک لایت چیستهمه چیز درباره چاپ سولیتهمه چیز درباره چاپ بنرسولیت چیستتفاوت چاپ اکوسالونت و سالونتانواع لمینت پس از چاپچاپ پلات و لمینت چیستانواع دستگاه چاپ بنرپلاتر چیستدستگاه چاپ اکوسالونتکاربرد چاپ استیکرمش استیکرتابلو روان چیستچاپ فلکسیوینیل چیستساخت تابلو ال ای دی ثابتتابلو فلکسی چیستچاپ فلت بد چیست