سفارش تقویم رومیزی مناسب که دارای تبلیغات برند شما نیز می باشد این امکان را به شما می دهد که برند شما یکسال در معرض نمایش قرار گیرد. می توان گفت که از رایج‌ترین انواع تقویم و سالنامه، تقویم رومیزی می باشد که دارای کاربردی منحصر به فرد خود می باشد؛ و البته کمتر میزی پیدا می شود که برای یک تقویم رومیزی زیبا و شیک جایی نداشته باشد. دسترسی آسان به تمام صفحات، امکان یادداشت گذاری بر روی تمام صفحات و ظاهر زیبای آن نیز موجب رضایت بیشتر متقاضیان گردیده است.امروزه با توجه به پیشرفت ادارات و تبلیغات انواع تقویم رومیزی نیز گسترش پیدا کرده است.

تقویم‌های رومیزی ابزارهای مفید و زیبا هستند که برای برنامه‌ریزی روزانه و زمان‌بندی فعالیت‌ها به کار می‌روند. این تقویم‌ها در اندازه‌ها و شکل‌های مختلف آماده می‌شوند و می‌توانند تصاویر جذاب و موضوعات متنوع را شامل شوند. یکی از انواع تقویم‌های رومیزی، تقویم روزانه است که برای نمایش روزها، هفته‌ها و ماه‌ها استفاده می‌شود.

تقویم‌های ماهیانه یا ماهانه نیز جزو این دسته قرار دارند و در یک نگاه، تمام ماه را نشان می‌دهند. این تقویم‌ها علاوه بر اطلاعات تاریخی، معمولاً دارای فضایی برای یادداشت کوتاه و نکات مهم هستند. تقویم‌های تبلیغاتی نیز از این دسته‌اند که به عنوان وسیله تبلیغاتی شرکت‌ها و برندها استفاده می‌شوند و معمولاً شامل لوگو و اطلاعات تبلیغاتی مرتبط با آن شرکت می‌شوند.

در کل، تقویم‌های رومیزی ابزارهای چندگانه و چندمنظوره هستند که با توجه به نیازها و سلیقه‌های هر فرد، در انتخاب‌های مختلف موجودند. این تقویم‌ها همچنین می‌توانند به عنوان هدیه‌های کاربردی و دلپذیر برای دوستان و خانواده‌ها در مناسبت‌ها و جشنواره‌ها استفاده شوند.

تقویم رومیزی1403

می توان گفت که از رایج‌ترین انواع تقویم و سالنامه، تقویم رومیزی می باشد که دارای کاربردی منحصر به فرد خود می باشد و البته کمتر میزی پیدا می شود که برای یک تقویم رومیزی زیبا و شیک جایی نداشته باشد. دسترسی آسان به تمام صفحات، امکان یادداشت گذاری بر روی تمام صفحات و ظاهر زیبای آن نیز موجب رضایت بیشتر متقاضیان گردیده است. توضیح انواع پایه تقویم رومیزی برای چاپ و تولید را می توانید در زیر مشاهده نمایید.
امروزه با توجه به پیشرفت ادارات و تبلیغات انواع تقویم رومیزی نیز گسترش پیدا کرده است، سفارش تقویم رومیزی مناسب که دارای تبلیغات برند شما نیز می باشد این امکان را به شما می دهد که برند شما یکسال در معرض نمایش قرار گیرد.
سفارش تقویم رومیزی پایه دار اختصاصی و تبلیغاتی می تواند نقش بسیاری در بازاریابی برند شما داشته باشد. 

انواع تقویم رومیزی 1403

برای انواع تقویم رومیزی سه دسته لحاظ می گردد:

1.تقویم رومیزی پایه دار

2.تقویم زیر دستی

3.تقویم رومیزی اداری

تقویم رومیزی پایه دار

وقتی صحبت از تقویم رومیزی به میان می آید منظور همین نوع تقویم رومیزی پایه دار، متداول‌ترین نوع تقویم رومیزی باشد.
تقویم رومیزی پایه دار بر روی پایه سه گوش نصب می شود و اصولاً به صورت ماه شمار است و دارای برگه های 12 تا 13 لتی می باشد و برگه های گلاسه ای که در آن استفاده می شود گلاسه 250 تا 300 گرم است.
در تقویم رومیزی پایه دار نوع هفته شمار نیز وجود دارد که البته تعداد لت های آن زیادتر می باشد به همین دلیل هزینه های جانبی آن نیز افزایش پیدا می کند و در نهایت هزینه تقویم بالاتر می رود.
تقویم رومیزی پایه دار بر روی پایه سه گوش نصب می شود که از دو نوع پایه استفاده می شود: پایه سخت ( مقوای سخت به همراه روکش) و پایه نرم.

تقویم رومیزی با پایه سخت

این نوع پایه سخت دارای پایه سلفونی، گالینگور، چرمی و چوبی می باشد.

تقویم رومیزی پایه سلفونی

این نوع پایه به شیوه ای است که ابتدا کاغذ گلاسه سبک با طرح و رنگ دلخواه مخصوص پایه چاپ می شود و سپس این کاغذ روی مقوا چسبانده می شود، خصوصیات ویژه این پایه اینست که می توان چاپ اختصاصی با طرح و رنگ دلخواه را بر روی پایه ایجاد نمود.

تقویم رومیزی پایه چرمی و چوبی

این نوع پایه زیاد متداول نیست و شاید به دلیل متمایز بودن، در برخی از مواقع استفاده می شود. در این نوع پایه از تخته ام دی اف یا چوب برای پایه استفاده می شود و روی آن روکش چرمی قرار می گیرد.

تقویم رومیزی پایه گالینگور

در این نوع پایه نیز همانطور که از نامش مشخص می باشد به جای اینکه از کاغذ گلاسه با روکش سلفونی از گالینگور برای روکش پایه استفاده می شود.

تقویم رومیزی پایه نرم

دراین نوع پایه فقط در برخی از مواقع فقط برای کم کردن هزینه‌ها، از مقوای ایندربرد 400 گرم یا گلاسه سنگین استفاده می شود.
اما این نوع پایه دارای این ایراد می باشد که ممکن است وزن صفحات آن بیشتر از وزن پایه شود؛ و دارای استحکام و ایستایی مناسب نباشد.

تقویم رومیزی یادداشت دار

برای افزایش کارآیی تقویم رومیزی پایه دار، به آن یادداشت هم می توان اضافه کرد. اینکار از دو روش انجام پذیر می باشد:

یک روش اینکه پایه را بزرگتر در نظر بگیریم و یادداشت ها را در کنار لت گلاسه روی پایه صحافی کنیم و یا اینکه با اضافه کردن یک لت بصورت افقی به پایه تقویم رومیزی، یادداشت‌ها را روی لبه پایه بچسبانیم.

سایز تقویم رومیزی پایه دار

تقویم های رومیزی پایه دار را می توان در سایزهای دلخواه تولید نمود و دارای روال خاصی نمی باشد. سایز مناسب خود را انتخاب نمایید و برای طراحی و چاپ تقویم رومیزی اختصاصی خود با کارشناسان بانی چاپ تماس بگیرید.

تقویم رومیزی اختصاصی

برای چاپ تقویم رومیزی اختصاصی گزینه های متعددی وجود دارد که آنها را در ادامه ذکر می کنیم:

طراحی و چاپ لت‌های اختصاصی

اگر می خواهید تقویم‌های رومیزی را در تیراژ بالا مثلاً حداقل 500 عدد چاپ کنید، بهتر است که تقویم رومیزی را بصورت اختصاصی برای خود تهیه کنید تا بتوانید در تبلیغات استفاده ارزشمندی از آن داشته باشید.
برای اینکار عکس محصولات، نماد و شعارهای تبلیغاتی خود را روی صفحات گلاسه تقویم رومیزی چاپ کنید و همچنین می توانید یک یا دو لت گلاسه را بصورت اختصاصی روی تقویم رومیزی برای تبلیغات چاپ نمائید.
در نظر داشته باشید که در چاپ تقویم رومیزی اختصاصی، می توانید که از فضای روی لت گلاسه (معمولاً کادر کوچکتر) و پشت لت گلاسه (بصورت تمام صفحه) جهت انجام تبلیغات و چاپ استفاده کنید.

چاپ آستر تقویم رومیزی

در حالت کلی تقویم رومیزی دارای 12 برگه می باشد و از برگه سیزدهم به عنوان آستر یا کاور استفاده می شود که این آستر تقویم رومیزی هم از جنس لت‌های داخلی و هم کاغذ فانتزی می تواند باشد.
برای چاپ تقویم رومیزی اختصاصی می توان از ضرب طلاکوب، نقره کوب یا چاپ سیلک بر روی کاغذ فانتزی نیز استفاده کرد.

چاپ روی پایه تقویم

در تقویم رومیزی اگر دارای پایه سلفونی یا پایه غیر سخت باشد می توان بر روی آن بصورت اختصاصی طرح مورد نظر را طراحی و چاپ نمود و علاوه بر آن خدمات پس از چاپ نیز مانند یووی موضعی نیز می توان بهره مند شد.
برای کم کردن هزینه چاپ تقویم رومیزی اختصاصی در سفارش در تیراز پایین‌تر می توان از چاپ طلاکوب، نقره کوب، سیلک و یا اضافه کردن پلاک به همراه حکاکی لیزری برروی آن بهره برد در این روش بانی چاپ مجموعه طرح و اطلاعاتی که شما مایل به چاپ آن هستید بر روی پایه آن درج می کند.

تقویم رومیزی اداری 1403

تقویم رومیزی اداری دارای اندازه 8.5*12 سانتی متر می باشد و اصولاً به صورت روزشمار شمسی، قمری و میلادی می باشد.
برای صفحات داخل آن از کاغذ تحریر 70 گرم استفاده می شود و دارای صحافی پانچی می باشد و بر روی پایه 2 حلقه ای قرار می گیرد.
برای اینکه تقویم رومیزی اداری را در تیراژ بالا اختصاصی کرد باید لوگوی برندتان را در تمام صفحات آن حک کنید و اگر می خواهید تقویم رومیزی را در تیراژ پایین‌تر چاپ کنید بهتر است که صفحات داخلی را نیز گلاسه در نظر بگیرید.

تقویم زیردستی

تقویم‌های رومیزی زیر دستی 30*45 و 35*50 سانتی متر می باشد و دارای 52 برگه و بصورت هفته شمار است؛ برگه ها به صورت چسب یا فنر داخل پایه قرار می گیرند.
برای پایه آنها از جنس مقوا، چوب، روکش چرم و گالینگور استفاده می شود.
با استفاده از صفحات گلاسه و چاپ ترام در صفحات داخلی آن می توان آنرا اختصاصی برای برند خود کرد.

صحافی تقویم رومیزی

در صحافی تقویم رومیزی از صحافی پانچ یا فنر استفاده می شود، برای زیباتر شدن تقویم رومیزی می توان از فنرهای رنگی و یا فنر دو تکه استفاده کرد.
همچنین استفاده از رنگ‌های زیبا برای پایه تقویم رومیزی تأثیر زیادی در جذابیت آن می گذارد.

0 نظر


تقویم 1403تقویم 1404سفارش آنلاین تقویم رومیزیایده های خلاقانه برای تقویم رومیزیسفارشی سازی تقویم رومیزیشناساندن برند با تقویم رومیزیبازاریابی برند با تقویم رومیزیمزایای سفارش تقویم رومیزیکاربردی بودن تقویم های رومیزیگزینه های سفارشی سازی تقویم رومیزیقیمت چاپ تقویم رومیزیتقویم رومیزی و تاثیر روی برندسازیخرید تقویم رومیزیچاپ تقویم رومیزی 1403چاپ تقویم رومیزی اداریتقویم رومیزی با جعبهانواع تقویم رومیزی تبلیغاتیتقویم رومیزی هفتگی یادداشت دارتقویم رومیزی فانتزیچاپ نقره کوب و طلاکوب تقویم رومیزیانواع تقویم رومیزیاهمیت تقویم رومیزیتقویم رومیزی چوبیسفارش چاپ تقویم رومیزی 1403تقویم رومیزی و کاربرد آنتقویم رومیزی طرح اختصاصی و خاص 1403تقویم رومیزی مدرنتقویم رومیزی خاصکاربرد تقویم رومیزیتقویم رومیزی خاص 1403تقویم رومیزی خلاقانهابعاد تقویم رومیزیکاربرد سایزهای تقویم رومیزیتقویم رومیزی شرکتی 1403تقویم رومیزی اختصاصیتقویم رومیزی 1403تقویم چیستسررسید پالتویی چیستسررسید رقعی 1403سررسید جیبی چیستکاربرد سررسید در تبلیغاتسررسید لوکساصول طراحی و چاپ سررسید وزیریچاپ سررسید مدیریتیسررسید اروپایی چیستانواع تقویم دیواریسررسید مناسبسررسیدهای پرطرفدارویژگی های سررسید مناسبچاپ سررسید اختصاصیسررسید چیستانواع قطع سررسیدسررسید رحلی چیست؟