کارت ویزیت خاص یک ابزار معرفی است که با طراحی خلاقانه و منحصر به فرد، می‌تواند فرد یا شرکت را از دیگران تمایز دهد. این کارت، به جای استفاده از طراحی‌های معمولی، از ایده‌ها و چشم‌اندازهای جدید و نوآورانه بهره می‌برد. ممکن است از نمادها، تصاویر زیبا و جذاب، رنگ‌های زنده، و یا طرح‌های خارق‌العاده برای ایجادیک کارت ویزیت با شخصیت و جذاب استفاده کند.

طراحی کارت ویزیت خاص معمولاً به ارائه اطلاعات مهم نیز توجه دارد. به جای انتقال محتوا به شکل معمولی، از قلم‌ها و ترکیبات حروف متفاوت و شایسته برای نمایش اطلاعات استفاده می‌شود. این کارت‌ها با جلب توجه از طریق طراحی خاص، بهترین ویژگی‌ها و شخصیت فرد یا شرکت را به نمایش می‌گذارند و این امکان را فراهم می‌آورند که در خلق اولین تاثیر مثبت و خاص در ذهن مخاطبان شرکت کنند.

کارت ویزیت از مهمترین ابزار شناسایی برای هر فرد می باشد و ارائه دهنده مشخصات فرد و توانایی‌های کاری اش و را‌ه‌های ارتباطی با آن فرد می باشد. البته کارت ویزیت نه تنها ابزاری برای شناسایی است بلکه می تواند یک ابزار بسیار مهم در بازاریابی نیز باشد و موجب تبلیغ برند و کسب و کار شما نیز گردد. در واقع کارت ویزیت می تواند پایه ریز یک رابطه‌ی تجاری موفق گردد.

کارت ویزیت خاص

بهتر است در تهیه کارت ویزیت خلاقیت لازم را نشان داده تا بتوانید یک کارت ویزیت‌ خاص را برای خودتان تدارک ببینید بدیهی است هرچه کارت ویزیتی که طراحی و چاپ می کنید خاص‌تر باشد موجب جذب بیشتر توسط مخاطب می گردد.
کارت ویزیت ها می تواند در اشکال گوناگون طراحی و چاپ گردد مثلاً کارت ویزیت می تواند به نوعی طراحی گردد که شامل دانه هایی برای کاشت و آبیاری و رشد باشند و یا اینکه کارت ویزیتی هایی باشند که حاوی اسانس های خوشبو کننده هستند و یا حاوی محصولی خاص مانند دانه های قهوه و ... باشند.
حتی در بعضی مواقع کارت ویزیت‌ها خودشان خوردنی هستند و می توانند موادی مانند بیسکوییت و شکلات باشند؛ از این نوع کارت ویزیت‌ها در صنایع غذایی استفاده می شود.
بعضی کارت ویزیت‌ها طوری طراحی می شوند که سرگرم کننده هستند این کارت ویزیت ها در حوزه های ورزشی و سرگرمی مورد استفاده قرار می گیرد این نوع کارت ویزیت معمولاً طوری طراحی می شود که ممکن است تبدیل به یک وسیله بازی و یا وسیله ای جهت نمایش شود.
برخی کارت ویزیت های دیگر هستند که مفید و کاربردی هستند و این کارت ویزیت‌ها طوری طراحی می شود که مفید و کاربردی باشد و کاربرد دیگری هم بتوانند داشته باشند مانند زیر لیوانی، دفترچه یادداشت کوچک، قاب عکس، ابزارآلات دوچرخه و...
برخی دیگر از کارت ویزیت‌ها حرفه ای بوده که کاملاً بیانگر شغل و حرفه‌ی فرد می باشند این کارت ویزیت‌ها اصولاً دو یا سه بعدی هستند.

در ادامه چند نوع طراحی کارت ویزیت خاص را برای نمونه می آوریم:

کارت ویزیت موسیقی

وقتی از هنر موسیقی حرف به میان آید گویا هیچ محدودیتی برای خلاقیت وجود ندارد مثلاً کارت ویزیت می تواند بصورت نوار کاست طراحی گردد و شماره تلفن ‌ها با فونت دست نویس روی آنها نوشته می شود.
اینگونه طراحی کارت ویزیت مناسب برای کلیه افرادی هست که در کار موسیقی فعالیت دارند؛ و البته دارای جذابیت و تاثیر گذاری خود می باشد.

کارت ویزیت خاص بازشو

طراحی اینگونه کارت ویزیت فوق العاده جالب بوده و مانند کتاب سه بعدی باز می شود و داخل آن بصورت آدمی می باشد که روی صندلی نشسته است و برای هر شخصی که می خواهد برند خود را توسعه دهد می تواند مناسب باشد البته نکته ضعف اینگونه طراحی  کارت ویزیت اینست که ممکن است اجرای آن تا 20% خرابی داشته باشد اما به هر حال بقیه آن که سالم به دست می آید ارزش آنرا دارد که استفاده شود.

کارت ویزیت خاص اینترنتی "گوگل"

طراحی کارت ویزیتی که با نمای صفحه اول پربازدیدترین سایت جهان یعنی گوگل انجام می شود بسیار خلاقانه می باشد و مخاطب دریافت کننده این کارت ویزیت برایش جذابیت دارد که صفحه گوگل را در قالب یک کارت ویزیت ببیند.
این نوع طراحی کارت ویزیت را به همه کسب و کارهای اینترنتی به ویژه زمانی که وب سایت شان در صفحه اول گوگل در دسترس می باشد پیشنهاد می دهیم.

کارت ویزیت به شکل کلاکت

طراحی کارت ویزیت به شکل کلاکت بسیار مناسب شرکت‌های سینمایی، فیلم برداری و موسسه های پخش فیلم می باشد.اجرای این کارت ویزیت جدا از هزینه طراحی و چاپ هزینه اجرای دکمه فلزی نیز در بر خواهد داشت، اما در عوض کارت ویزیتی خاص طراحی می گیرد که نمونه آن در جای دیگر یافت نمی شود.

کارت ویزیت خاص کامپیوتری

برخی از کارت ویزیت های خاص بصورت لپ تاپ طراحی شده اند که خلاقانه و جذاب می باشند زیرا می توانید با آخرین مدل لپ تاپ کارت ویزیت خود را بروز نگه دارید شما اگر مغازه لپ تاپ یا تجهیزات مرتبط دارید می توانید همین امروز دست به کار شده و مشابه چنین کارت ویزیتی را برای خود سفارش دهید.

کارت ویزیت پزشک ارتوپد

اگر یک پزشک ارتوپد هستید که با شکستگی دست و پا و اشعه ایکس سروکار دارید، می توانید روح تازه ای در فعالیت کاریتان ایجاد نمایید. یک کارت ویزیت خاص حتماً شما را در بین همکارانتان متمایز می کند. کارت ویزیتی که به یادآورنده عکس های رادیولوژی می باشد برای اینکار گزینه مناسبی می باشد با این نوع طراحی کارت ویزیت می توانید حیطه کاری خود را در زمینه ارتباط با استخوان و اشعه ایکس نشان دهید.

کارت ویزیت خاص دندانپزشکی

اگر دندانپزشک یا دندان ساز هستید برای تهیه کارت ویزیت خود چه خوب است ذوق و سلیقه خرج دهید و کارت ویزیتی خاص و متفاوت را که به یادآورنده قالب فک و دندان ها می باشد را برای خود تدارک ببینید.

کارت ویزیت خاص برای آرایشگاه

همانطور که می دانیم آرایشگاه مردانه بیش از هر چیز با تیغ و اصلاح صورت سر و کار دارد، این کارت ویزیت خلاقانه که مانند تیغ اصلاح می باشد می تواند جذابیت بالایی داشته باشد.

کارت ویزیت خاص برای فروشگاه مبلمان

اگر دارای کسب و کار در زمینه مبلمان خانگی یا اداری می باشد یک صندلی می تواند نماد کار شما باشد.

کارت ویزیت خاص خدمات کشاورزی

شما می توانید بخشی از نمونه کارتان را در این کارت ویزیت قرار دهید که هم باعث خوشحالی مخاطبین شما می شود و هم نمونه کار شما مشخص می گردد، و کیفیت کاری شما نیز قابل رویت خواهد بود.

کارت ویزیت خاص باشگاه بدنسازی

طراحی کارت ویزیتی که مخاطبین شرایط‌ شان را در صورت ادامه ورزش کردن را نشان می دهد می تواند گزینه مناسبی باشد.

کارت ویزیت خاص به شکل ابزار

اگر فروشنده ابزارآلات هستید یا فروشنده دوچرخه و یا کارهایی مشابه، ومی خواهید کارت ویزیت تان نیز جزء ابزارآلات باشد و هرگز توسط مخاطبین دور انداخته نشود می توانید کارت ویزیت را به شکلی و جنسی طراحی کنید که بتواند به عنوان آچار برای باز کردن پیچ و مهره ها استفاده می شود.

0 نظر


چاپچاپ افستمزایای چاپ افستتفاوت چاپ افست و چاپ دیجیتال کاتالوگتفاوت بین بروشور و کاتالوگبروشور چیستست اداری شامل چیستست اداری خلاقانهمراحل چاپ ست اداریاقلام ست اداریست اداری کاملدلایل استفاده از سربرگ در مکاتبات اداریاصول سربرگ حرفه ایویژگی های سربرگانواع پاکت نامهچاپ پاکت نامهکارت ویزیت خلاقانهمراحل ایجاد کارت ویزیتکارت ویزیت خاصانواع کارت ویزیتپنج دلیل مهم برای داشتن کارت ویزیتتراکت چیست؟تراکت خلاقانهتاثیر تراکت بر فروشتاثیر تراکت بر تبلیغاتتوزیع تراکتچاپ لیبل شیشه ایلیبل چیستسفارش چاپ لیبل پشت چسبدارانواع لیبلچاپ استیکر شیشه ایپوستر چیست؟کاربرد لیوان کاغذیانواع چاپ مگنتچاپ مگنت یا چاپ روی آهنربا چیست؟انواع اندازه ماشین های چاپبرتری های چاپ دیجیتالمزایای چاپ دیجیتالانواع چاپ دیجیتالچاپ لارج فرمت چیستتابلو بک لایت چیستهمه چیز درباره چاپ سولیتهمه چیز درباره چاپ بنرسولیت چیستتفاوت چاپ اکوسالونت و سالونتانواع لمینت پس از چاپچاپ پلات و لمینت چیستانواع دستگاه چاپ بنرپلاتر چیستدستگاه چاپ اکوسالونتکاربرد چاپ استیکرمش استیکرتابلو روان چیستچاپ فلکسیوینیل چیستساخت تابلو ال ای دی ثابتتابلو فلکسی چیستچاپ فلت بد چیست