سررسید لوکس، یک نوع سررسید با کیفیت و طراحی بسیار شیک و با ارزش است. این سررسیدها از مواد با کیفیت بالا ساخته شده و اغلب دارای جلدی مقوایی یا چرمی با طرح‌ها و پوشش‌های مختلف هستند که به آنها زیبایی و جذابیت ویژه‌ای می‌بخشد. سررسیدهای لوکس عموماً با جزئیات فراوانی مانند استفاده از جلد‌های متریال‌های با کیفیت، چاپ لوگوها و طرح‌های اختصاصی و همچنین جزئیات دست‌ساز ارائه می‌شوند که ظاهری بسیار شکیل و متمایز برای آنها به وجود می‌آورد.

این نوع سررسیدها معمولاً به عنوان هدیه‌های ارزشمند و لوکس برای مشتریان یا همکاران استفاده می‌شوند. با داشتن یک سررسید لوکس، افراد می‌توانند از طراحی و کیفیت بالای آن لذت ببرند و از آن به عنوان یک جزء ارزشمند و با ارزش در محیط کار یا در جلسات رسمی استفاده کنند. همچنین، سررسیدهای لوکس ممکن است به عنوان جلد مجلات یا دفترچه‌های یادداشت نیز استفاده شوند و جلوه‌ای شیک و منحصر به فرد به آنها بدهند.

در کل، سررسیدهای لوکس با طراحی و کیفیت بالا، نشان دهنده اهمیت و ارزش بالایی هستند و معمولاً به عنوان یک نماد لوکس و شکیل برای هدیه‌دهی و استفاده شخصی مورد توجه قرار می‌گیرند.

سررسید های لوکس معمولاً جزو کاربردی ترین نوع تبلیغات می باشند چرا که این نوع از سررسیدها مستقیما با مدیرعامل مجموعه در ارتباط است، زمانی که شما یک سررسید لوکس را به عنوان هدایای تبلیغاتی انتخاب می نمایید معمولا مقصد آن مدیران عامل، مدیران فروش و مدیران بازرگانی یک شرکت هستند، این سه دسته از افراد به عنوان قوی ترین اجزای یک شرکت می توانند باعث تبادل بهتر تجاری با برند شما شوند، پس بهتر است هدیه تبلیغاتی انتخاب نماییم که بسیار از نظر استراتژیکی مناسب میز مدیران مهم یک مجموعه باشد. سررسید ارگانایزر ترکیبی از تقویم، فرم ساماندهی و مدیریتی است. این نوع سررسیدها می توانند بصورت سررسید کیفی یا کلاسوری باشند. چاپ سررسید ارگانایزر جزءِ گزینه های مناسب برای تهیه سررسید لوکس و لاکچری است؛ سررسید اروپایی و سالنامه های ارگانایزر می تواند هدیه مفید و کاربردی نیز باشند که طبق سلیقه شخصی و متناسب با فعالیت هر سازمان طراحی می گردند.
چاپ سررسید اختصاصی لوکس که اصولاً بصورت کیفی و کلاسوری هستند همراه خود اکسسوری های دیگری مانند خودکار، جای ماشین حساب، جای تلفن همراه و ... را دارند.
سالنامه لوکس ارگانایزر اصولاً دارای سه قطع وزیری، اروپایی و پالتویی می باشد. این سررسیدها به عنوان سررسید مدیریتی معروف هستند.

انواع قطع سالنامه

سالنامه ها در ابعاد مختلفی چاپ و تولید می شوند که هر یک از این ابعادی را قطع سررسید می گویند. در ادامه برخی از قطع ها را بررسی می کنیم:

سررسید قطع وزیری

این قطع دارای ابعاد 17 در 24 سانتی متر و به عنوان یکی از رایج ترین انواع قطع سررسید می باشد زیرا دارای ابعاد مناسب برای یادداشت امور روزانه است.

سررسید قطع اروپایی

ابعاد این قطع سررسید 12 در 21 سانتی متر است؛ این نوع سررسید به دلیل اینکه عرض کمتر دارد دارای ظاهری جذاب تر بوده و حمل راحت تری نسبت به سایر سررسیدها دارد. این نوع سررسید می تواند دارای صحافی فنری و کش روی جلد باشد.

سررسید قطع رقعی

دارای ابعاد 15 در 21 سانتی متر است و از نمونه وزیری دارای سایز کوچکتر و خوش دست تر می باشد.

سررسید قطع خشتی

سررسید خشتی دارای شکل مربعی است و ابعاد آن توسط مشتری تعیین می شود؛ این نوع سررسید جزءِ سررسیدهای خاص محسوب می شود اما اتلاف کاغذ در آن زیاد است برای همین دارای قیمت بالا می باشد.

سررسید قطع پالتویی

سالنامه پالتویی دارای ابعاد 10 الی 17 سانتی متر می باشد. ابعاد کوچکی که این نوع سررسید دارد موجب شده است که به راحتی در جیب یا کیف جا بگیرد.
از معایب این نوع سررسید می توان به فضای محدود آن برای یادداشت اشاره کرد اما از طرفی دارای قیمت مناسب می باشد و گزینه مناسبی برای تهیه هدیه تبلیغاتی در تعداد انبوه می باشد.

انواع صحافی سررسید

-صحافی فنری

-از ویژگی‎های این نوع صحافی دارای دوام بالا و ظاهری شیک و جذاب می باشد و تقویم را راحت می توان با این نوع صحافی باز و بسته نمود.

-صحافی ته دوخت

-این نوع صحافی دوام بالا و ماندگاری زیاد می باشد؛ به ویژه اگر کیفیت تولید آن بالا باشد.

-صحافی کلاسوری

این صحافی دارای هزینه بالا می باشد اما برگه های داخل آنرا می توان عوض کرد.

-صحافی چسبی 

این نوع صحافی دارای سرعت بالا برای تهیه و هزینه پایین می باشد.

جلد سررسید

یکی از مهمترین بخش های سررسید که بیشتر از سایر قسمت ها جلب توجه می کند جلد سررسید می باشد و ما در ادامه می خواهیم انواع جلد سررسید را مورد بررسی قرار دهیم:

-جلد چرم طبیعی سررسید
جلد چرم مصنوعی
-جلد جیر
-جلد ترمو
-جلد گالینگور
-جلد سلفون

جلد گالینگور

این نوع جلد به عنوان جلد سخت یا Hardcover نیز شناخته می شود و دارای محافظ سفت و محکم و در ساخت آن مقوا بکار رفته است و اصولاً با پارچه یا کاغذ ضخیم و یا چرم روی آن پوشانده می شود؛ جلد گالینگور اصولاً براق می باشد و بیشتر دارای قطع وزیری است و برای کارهای رسمی استفاده می شود.

انواع چاپ جلد سررسید

برای چاپ روی جلد سررسید می توان از روش های لیزر، داغی، پلاک، طلاکوب، نقره کوب و چاپ سیلک استفاده نمود.

انواع کاغذِ چاپ سررسید

کاغذ سفید

این نوع کاغذ از نوع تحریر 80 گرم می باشد.

کاغذ کرم

کاغذ تحریر کرم رنگ دارای قیمت بیشتر نسبت به کاغذ سفید می باشد؛ اما لوکس تر است و از حسن های آن اینست که چشم فرد را هنگام مطالعه نمی زند.

کاغذ گلاسه

خیلی از شرکت های معتبر برای چاپ سررسید اختصاصی خود از کاغذ گلاسه استفاده می کنند تا بتوانند یک هدیه لوکس را برای مخاطبین خود تدارک ببینند.

چاپ اختصاصی سررسید

برای چاپ اختصاصی سررسید و تقویم هرگونه سفارش سازی برای صفحات داخلی و جلد سررسید صورت می پذیرد؛ که این موارد می تواند شامل طراحی اختصاصی سررسید برای چند صفحه اول و یا چاپ لوگو در تمام صفحات سررسید می باشد.
در صفحات داخلی می توان لوگو را در بالای صفحه قرار داد یا بصورت کم رنگ ( تکی در ابعاد بزرگ و یا رگباری در ابعاد کوچک ) در پس زمینه باشد.

روبان سررسید

برای اختصاصی نمودن چاپ سررسید می توانید از روبان سررسید نیز استفاده نمایید:

چاپ لوگو روی روبان

می توانید لوگو، هر شعار تبلیغاتی و یا هر متن و طرح مورد نظر را روی روبان سررسید برای امور تبلیغاتی چاپ کنید.
روبان نیز می تواند سفارشی باشد و یا از آن پلاک آویزان نمود و یا بجای یک روبان از دو روبان استفاده کرد.

جهت خرید و سفارش چاپ فولدر کلیک نمایید.

جهت خرید و سفارش چاپ کاتالوگ کلیک نمایید.

جهت خرید و سفارش انواع زونکن و کلاسور کلیک نمایید.

0 نظر


تقویم 1403تقویم 1404سفارش آنلاین تقویم رومیزیایده های خلاقانه برای تقویم رومیزیسفارشی سازی تقویم رومیزیشناساندن برند با تقویم رومیزیبازاریابی برند با تقویم رومیزیمزایای سفارش تقویم رومیزیکاربردی بودن تقویم های رومیزیگزینه های سفارشی سازی تقویم رومیزیقیمت چاپ تقویم رومیزیتقویم رومیزی و تاثیر روی برندسازیخرید تقویم رومیزیچاپ تقویم رومیزی 1403چاپ تقویم رومیزی اداریتقویم رومیزی با جعبهانواع تقویم رومیزی تبلیغاتیتقویم رومیزی هفتگی یادداشت دارتقویم رومیزی فانتزیچاپ نقره کوب و طلاکوب تقویم رومیزیانواع تقویم رومیزیاهمیت تقویم رومیزیتقویم رومیزی چوبیسفارش چاپ تقویم رومیزی 1403تقویم رومیزی و کاربرد آنتقویم رومیزی طرح اختصاصی و خاص 1403تقویم رومیزی مدرنتقویم رومیزی خاصکاربرد تقویم رومیزیتقویم رومیزی خاص 1403تقویم رومیزی خلاقانهابعاد تقویم رومیزیکاربرد سایزهای تقویم رومیزیتقویم رومیزی شرکتی 1403تقویم رومیزی اختصاصیتقویم رومیزی 1403تقویم چیستسررسید پالتویی چیستسررسید رقعی 1403سررسید جیبی چیستکاربرد سررسید در تبلیغاتسررسید لوکساصول طراحی و چاپ سررسید وزیریچاپ سررسید مدیریتیسررسید اروپایی چیستانواع تقویم دیواریسررسید مناسبسررسیدهای پرطرفدارویژگی های سررسید مناسبچاپ سررسید اختصاصیسررسید چیستانواع قطع سررسیدسررسید رحلی چیست؟