تقویم رومیزی اختصاصی یک نوع تقویم است که به صورت ویژه برای شخص یا سازمانی خاص طراحی و تولید می‌شود. این تقویم‌ها دارای طراحی‌ها، لوگوها و جزئیاتی هستند که به دقت بر اساس نیازها و سلیقه‌های شخص یا شرکت تعیین می‌شوند. از جنسی مقاوم و با کیفیت تهیه می‌شوند تا بتوانند به عنوان یک ابزار کاربردی و همچنین یک وسیله تبلیغاتی مؤثر عمل کنند.

تقویم رومیزی اختصاصی ممکن است شامل جزئیات خاص مانند رنگ‌ها، فونت‌ها، و طرح‌های شخصی شده باشند که به هویت شخص یا شرکت اختصاص دارند. این تقویم‌ها معمولاً به عنوان یک هدیه منحصر به فرد برای مشتریان، همکاران، یا به مناسبت‌های خاصی مانند سال نو یا تولد استفاده می‌شوند. همچنین، از آنها می‌توان به عنوان یک ابزار برای تبلیغات و افزایش شناخت برند در بازار استفاده نمود.

تقویم رومیزی اختصاصی با انعطاف پذیری در طراحی و چاپ، امکان ایجادیک تجربه یادآور و شخصی برای کاربران را فراهم می‌کند. این تقویم‌ها به عنوان یک ابزار موثر در ایجاد ارتباط و ارتقاء هویت برند مورد استفاده قرار می‌گیرند و می‌توانندیک جزء مهم در استراتژی تبلیغاتی و بازاریابی یک شخص یا سازمان باشند.

امروزه استفاده از تقویم های رومیزی به ویژه برای ادارات بسیار متداول شده است؛ در هر میز کاری وجود یک تقویم رومیزی جزء ملزومات آن شده است؛ استفاده از تقویم رومیزی اختصاصی تنها مختص ادارات نمی باشد و از آنجایی که می تواند ابزاری برای زیبایی و تشکل میز باشد و دارای کاربردی آسان و در دسترس است از تقویم رومیزی برای خانه ها نیز استفاده می شود. همچنین می توانید با استفاده از عکس های پرسنل و یا یک مجموعه یک تقویم رومیزی اختصاصی برای سازمان، مجموعه و یا شرکت خود تهیه نمایید.
تقویم‌های رومیزی دارای انواع مختلف هستند که تقویم رومیزی شرکتی و یا اداری، تقویم رومیزی مدیریتی، تقویم رومیزی چوبی، تقویم رومیزی فانتزی، تقویم رومیزی خاص و ... جزءِ موارد مختلف برای طراحی و 
چاپ تقویم رومیزی اختصاصی می باشد.
علاوه بر این موارد، تقویم رومیزی دارای کاربرد مهم‌ و تبلیغاتی برای برندها و کسب و کارهای تجاری مختلف می باشد و از آن استفاده تبلیغاتی در حجم وسیع می شود.
بدین شیوه برندها و کسب و کارهای مختلف در سطوح مختلف کاری که می توانند در سطح برندهای معتبر و درجه یک باشند و یا حتی درسطح کاری یک فروشگاه و مغازه باشند؛ برای مجموعه خود و در جهت تبلیغات و معرفی بیشتر کسب و کار خود اقدام به چاپ تقویم رومیزی اختصاصی می نمایند؛ و قبل از شروع سال جدید آنرا به عنوان یک هدیه تبلیغاتی به مخاطبین خود و شرکت‌های دیگر ارائه دهند.

استفاده تبلیغاتی از چاپ تقویم رومیزی اختصاصی

-تقویم های رومیزی به مدت یکسال روی میز مخاطبین و جلوی چشم مشتریان قرار می گیرند که این موجب می شود به ابزار مفید تبلیغاتی تبدیل گردند.
-تبلیغات در تقویم‌های رومیزی را می توان در قسمت مختلف تقویم رومیزی از جمله پایۀ آن قرار داد تا موجب جلب توجه بیشتر برای مخاطبین بشود.
-در طراحی تقویم رومیزی می توان از انواع ایده های خلاقانه و زیبا استفاده نمود.

تقویم رومیزی اختصاصی 1403

-طراحی و چاپ تقویم رومیزی اصولاً در 13 برگه می باشد که 12 برگه آن برای هر ماه است و یک برگه رویی که به آن برگه کاور تقویم رومیزی نیز می گویند؛ که برگه کاور می تواند حاوی تصاویر تبلیغاتی به اضافه نام تجاری، لوگو و شعار تبلیغاتی آن شرکت باشد.
-در هر کدام از صفحاتی که مربوط به یک ماهِ تقویم رومیزی است نیز می تواند مواردی مانند لوگو، شعار تبلیغاتی و حتی تصاویر و عکس محصولات و خدمات مجموعه ای که اقدام به طراحی و چاپ تقویم رومیزی می نماید قرار بگیرد.
-اگر روی صفحات تقویم دار در تقویم رومیزی از تبلیغات عکس محصولات و خدمات استفاده می شود بهتر است که به هر ماه نیز توجه شود و در صورت لزوم از محصولات مختص هر ماه استفاده گردد.
-از پشت صفحات تقویم دار نیز می توان برای تبلیغات استفاده نمود و یا طرح لوگو و یا شعار تبلیغاتی هر برند را به نمایش گذاشت.
-حتی از پایه تقویم رومیزی نیز می توان برای تبلیغات استفاده نمود و روی آن مواردی مانند لوگوی برند و راه‌های ارتباطی با مجموعه و آدرس سایت آورده شود.
-اگر جنبه تبلیغاتی شما برای چاپ تقویم رومیزی زیاد است بهتر است که کانالهای ارتباطی خود را روی تقویم رومیزی اختصاصی عنوان نمائید.
-بر روی پایه تقویم رومیزی برای اینکه تقویم رومیزی شکیل‌تری داشته باشید می توانید از ضرب طلاکوب و یا نقره کوب برای لوگو و یا شعار تبلیغاتی استفاده نمایید و یا می توانید از پلاک با داغی نام لوگو بر روی استفاده کنید.

عناصر تبلیغاتی ای را در چاپ تقویم رومیزی اختصاصی اضافه می شود:

در یک طرح تبلیغاتی می‌توان از عناصر گوناگونِ تبلیغاتی مانند آرم، لوگو، شعار تبلیغاتی، تصاویر نمونه کارها، تصاویر مختلف از مکان کسب و کار یا کارخانه استفاده نمود.

طراحی قالب تقویم رومیزی اختصاصی

اگر برای چاپ تقویم رومیزی اختصاصی از قالب های آماده استفاده شود می توان از اینترنت قالب آماده را به دست آورد در اینصورت درصد خطا کمتر خواهد شد.
اما در برخی از موارد از قالب‌های متفاوت و خاص تقویم رومیزی استفاده می‌شود دلیل آن نیز مشخص است زیرا آن با طراحی و چاپ تقویم رومیزی خاص و متفاوت می توان موجب متمایز شدن برند تبلیغاتی و جلب توجه بیشتر برای مخاطبین شود.

شخصی سازی قالب تقویم

برای شخصی سازی قالب تقویم رومیزی می توان از انواع نرم افزارهای گرافیکی مانند فتوشاپ بهره برد؛ اگر دارای رنگ سازمانی خاصی می باشید نیز بهتر است در طراحی تقویم رومیزی اختصاصی لحاظ گردد.
فراموش نشود همیشه زیبایی در سادگی است پس سعی کنید از اضافه کردن اشکال و متون اضافی روی طراحی تقویم رومیزی اختصاصی پرهیز نمائید.
و در نهایت سعی کنید از چهار رنگ اصلی در طراحی تقویم رومیزی اختصاصی استفاده کنید و همین چهار رنگ برای کار شما کفایت می کند.

طراحی تقویم رومیزی اختصاصی با استفاده از مطالب مورد نیاز و خواندنی

از موارد دیگری که موجب جذابیت بیشتر تقویم رومیزی می شود استفاده از بکاربردن اشعارو سخن‌های زیبا و قصار، دانستنی ها، قرار دادن چیستان و جواب آن در صفحه بعد و موارد جذاب و جالب اینچنینی دیگر در طراحی تقویم رومیزی می باشد.
شما حتی می توانید برگه های یادداشت سفید را روی تقویم رومیزی قرار دهید که موجب جذابیت و کاربرد بیشتر آن می شود.

تنظیم نهایی تقویم رومیزی اختصاصی

در طراحی تقویم های رومیزی و کلاً سررسید و تقویم مواردی که غلط املایی رخ می دهد کم نیست. این مرحله که کاملاً بدیهی به نظر می آید از اهمیت بالایی نیز برخوردار است بنابراین در نهایت در فایل طراحی باید بررسی نهایی انجام شود.
برای ذخیره کردن فایل‌های طراحی تقویم رومیزی از مود رنگی CMYK استفاده می شود؛ زیرا در مود رنگی دیگر تفاوت میان چاپ و فایل طراحی وجود دارد.

انتخاب نوع کاغذ تقویم رومیزی اختصاصی

قبل از اینکه برای چاپ تقویم رومیزی اختصاصی اقدام شود بهتر است که جنس کاغذ صفحات تقویم رومیزی انتخاب شود. صفحات تقویم رومیزی 12 برگه تقویم دار برای هر ماه و یک برگه مقدمه یا کاور در ابتدای آن می باشد که جنس این برگه ها از نوع گلاسه 135 گرم تا 200 گرم است.
برای اینکه مقاومت کاغذهای تقویم رومیزی بالا رود بهتر است از گرماژ های بالاتر کاغذ گلاسه برای چاپ تقویم رومیزی استفاده شود.

پایۀ تقویم رومیزی می تواند دارای انواع زیر است:

پایۀ سخت برای تقویم رومیزی

این نوع پایه همانطور که از نام آن مشخص است دارای مقاومت بیشتر نسبت به پایۀ ایندربرد می باشد زیرا برای ساخت آن از کاغذهای دوبل یا جنس گالینگور استفاده می شود؛ و در نهایت روی آن برگه ای گلاسه چسبانده می‌شود که تمام موارد چاپی تبلیغاتی روی این برگه گلاسه چاپ شده و به پایه سخت تقویم رومیزی چسبانده و روی آن روکش سلفون قرار می گیرد.

پایه مقوای ایندربرد

این نوع پایه دارای مقاومت کمتری نسبت پایه سخت تقویم رومیزی می باشد اما دارای مزایای زیر است:

-دارای قیمت اقتصادی و به صرفه تری می باشد؛ و مخصوصاً اگر تیراژ چاپ تقویم رومیزی اختصاصی بالا باشد این مساله بیشتر نمایان می شود.
-تمام چاپ های تبلیغاتی مستقیماً روی همین مقوای ایندربرد بدون واسطه چاپ می شود.

جعبه برای تقویم رومیزی اختصاصی

شاید تهیه جعبه برای تقویم های رومیزی خیلی متداول نباشد اما اگر واقعاً شما تمایل دارید کار شکیل‌تری از رقبای خود ارائه دهید می توانید برای تقویم رومیزی اختصاصی خود جعبه البته در سفارشات و تیراژ پایین تدارک ببینید.

فنر متصل کننده صفحات به پایه تقویم رومیزی اختصاصی

فنر از موارد پر اهمیت در تقویم رومیزی می باشد زیرا موجب اتصال پایه تقویم رومیزی و صفحات تقویم دار به یکدیگر می باشد که از عوامل مهم در ماندگاری و استحکام تقویم رومیزی است.
مناسب‌ترین نوع فنر، فنر دوبل است.

0 نظر


تقویم 1403تقویم 1404سفارش آنلاین تقویم رومیزیایده های خلاقانه برای تقویم رومیزیسفارشی سازی تقویم رومیزیشناساندن برند با تقویم رومیزیبازاریابی برند با تقویم رومیزیمزایای سفارش تقویم رومیزیکاربردی بودن تقویم های رومیزیگزینه های سفارشی سازی تقویم رومیزیقیمت چاپ تقویم رومیزیتقویم رومیزی و تاثیر روی برندسازیخرید تقویم رومیزیچاپ تقویم رومیزی 1403چاپ تقویم رومیزی اداریتقویم رومیزی با جعبهانواع تقویم رومیزی تبلیغاتیتقویم رومیزی هفتگی یادداشت دارتقویم رومیزی فانتزیچاپ نقره کوب و طلاکوب تقویم رومیزیانواع تقویم رومیزیاهمیت تقویم رومیزیتقویم رومیزی چوبیسفارش چاپ تقویم رومیزی 1403تقویم رومیزی و کاربرد آنتقویم رومیزی طرح اختصاصی و خاص 1403تقویم رومیزی مدرنتقویم رومیزی خاصکاربرد تقویم رومیزیتقویم رومیزی خاص 1403تقویم رومیزی خلاقانهابعاد تقویم رومیزیکاربرد سایزهای تقویم رومیزیتقویم رومیزی شرکتی 1403تقویم رومیزی اختصاصیتقویم رومیزی 1403تقویم چیستسررسید پالتویی چیستسررسید رقعی 1403سررسید جیبی چیستکاربرد سررسید در تبلیغاتسررسید لوکساصول طراحی و چاپ سررسید وزیریچاپ سررسید مدیریتیسررسید اروپایی چیستانواع تقویم دیواریسررسید مناسبسررسیدهای پرطرفدارویژگی های سررسید مناسبچاپ سررسید اختصاصیسررسید چیستانواع قطع سررسیدسررسید رحلی چیست؟