ویژگی‌های یک سررسید مناسب بسیار مهم هستند تا بتواند نیازهای کاربران را برآورده کند و به عنوان یک ابزار موثر در برنامه‌ریزی زمانی و یادآوری رویدادها مورد استفاده قرار گیرد. برخی از ویژگی‌های مهم سررسید مناسب عبارتند از:

فضای کافی برای یادداشت: یک سررسید مناسب باید دارای فضای کافی برای یادداشت کردن وظایف روزانه و رویدادهای مهم باشد. این فضا باید به اندازه کافی بزرگ و خالی باشد تا افراد بتوانند برنامه‌های خود را به آسانی بر روی آن نوشته و مدیریت کنند.

طراحی جذاب و خواناتر: طراحی سررسید باید جذاب و خواناتر باشد تا به چشم بیاید و توجه کاربران را به خود جلب کند. از طرح‌ها و رنگ‌های جذاب و زیبا استفاده شود که افراد را به استفاده از سررسید ترغیب کند.

مقاومت و دوام: سررسید مناسب باید از مواد با کیفیت ساخته شود که مقاومت و دوام بالایی داشته باشد. این مواد شامل کاغذ با کیفیت، جلد مقاوم و ساختار استوار می‌شود تا سررسید بتواند مدت زمان طولانی استفاده شود و از پارگی یا پوسیدگی جلوگیری کند.

انعطاف‌پذیری در استفاده: سررسید باید انعطاف‌پذیری کافی در استفاده داشته باشد تا بتواند به نیازها و سلیقه‌های مختلف کاربران پاسخ دهد. این شامل امکانات مانند فضای براییادداشت، تقویم‌های ماهانه و سبک‌های طراحی مختلف است.

از پرکاربردترین هدایای تبلیغاتی سررسید و تقویم سال 1403 می باشد و اصولاً برای تهیه و چاپ سررسید سال جدید از ماه‌های قبل باید اقدام نمود تا به ترافیک پیک کاری برای تهیه هدایای تبلیغاتی قبل از شروع سال نو مواجه نگردید.
بسیاری از افراد برای تنظیم برنامه روزانه خود از سررسیدها استفاده زیادی می کنند؛ بنابراین تهیه یک سررسید مناسب دارای اهمیت می باشد.

برای تهیه و یا سفارش طراحی و چاپ سررسید شاید از خودمان تا کنون پرسیده باشیم چه سررسیدی از همه سررسیده‌ها برای ما مناسب‌تر می باشد؟ و هم دارای طرحی و ظاهری شکیل‌‌تر و هم کارایی بهتری است؟ برای تهیه یک سررسید مناسب بهتر است از سه جنبه سررسید مورد نظر مورد بررسی قرار گیرد:
اول جنبه کاربردی بودن سررسید و سالنامه و جنبه دیگر جنبه زیبایی سررسید و سالنامه می باشد و وجه دیگر آن هزینه ای است که می خواهید برای آن بپردازید.

سررسید اروپایی یا سالنامه ای خوب محسوب می شود که از نظر کارایی کارآمد باشد، البته تنوع نوع جلد و متریال مصرفی آن و قطعاً نوع صحافی آن نیز در خوب بودن یک سررسید تأثیرگذار خواهد گذاشت. در واقع یک سررسید مناسب باید کاربرد خوبی نیز داشته باشد و البته در سررسید باید بخش هایی برای موارد خاص و برنامه ریزی در نظر گرفته شود در بالاتر رفتن میزان کارایی آن تأثیر مثبت خواهد داشت.
شکیل بودن سررسید نیز اهمیت خود را دارد و گزینه هایی متنوع مانند داشتن گوشه های گرد، سایزهای کوچک‌تر  که در کیف جا می شوند و تنوع در روکش جلد از پارچه گرفته تا جنس چرم، ترمو و غیره، موجب زیبایی بیشتر سررسید می شوند.
اما آیا هر سررسیدی که گران‌تر باشد لزوماً سررسید مناسب‌تری می باشد؟

می خواهیم ویژگی چاپ سررسید سفارشی مناسب را بررسی کنیم تا انتخاب شما برای تهیه سررسید مناسب راحت‌تر گردد.
باید بگوییم که یک سررسید مناسب باید دارای چندین ویژگی اصلی و مهم باشد تا هم برای استفاده کنندگان دارای کاربرد مناسب نیز باشد و هم بتوان معرف مناسبی برای برند و کسب وکار شما باشد.

اندازه سررسید

برای چاپ سالنامه سفارشی مناسب باید به ابعاد آن نیز توجه کرد زیرا دارای اهمیت می باشد مخصوصاً اگر می خواهید ویژگی قابل حمل بودن نیز داشته باشد.
سررسیدی که می خواهید آنرا حمل کنید باید دارای سایزی باشد که در کیف جا می شود.
برخی از سایزهای سالنامه زیاد قابل حمل نیستند و کمتر مورد استفاده قرار می گیرد. البته اینجور سالنامه و سررسید ها رومیزی هستند و باید دارای طرحی با جلوه مناسبی باشند؛ زیرا در معرض دید همگان قرار می گیرند.

جلد سالنامه

باید توجه داشتید که یک سالنامه یک سال استفاده می شود بنابراین باید توجه داشته باشید که دارای جلدی با دوام باشد و طرح روی جلد نیز دارای اهمیت می باشد زیرا در تبلیغات می تواند بسیار مؤثر باشد.
برای طراحی جلد سالنامه می توانید لوگوی برند خود را روی آن برجسته چاپ کنید و از طلاکوب و یا نقره کوب استفاده نمائید؛ تا دارای نمایی جذاب گردد.
برای طراحی و چاپ اختصاصی سررسید و سالنامه دلخواه خود کافی است با کارشناسان بانی چاپ تماس بگیرید و در خواست خود را اعلام نمائید.

جنس کاغذ سالنامه

از مواردی که برای یک سالنامه بسیار مهم می باشد جنس کاغذ سالنامه می باشد صفحات سررسید نیز معمولاً از جنس تحریر 70 یا 80 گرمی می باشند.

صفحه بندی مناسب

شاید از ویژگی‌های بسیار مهم در انتخاب سالنامه، صفحه بندی سررسید باشد. صفحات موجود در سالنامه با صفحه بندی مناسب می تواند تأثیر زیادی در کاربرد آنها داشته باشد.

صفحه بندی بصورت هفتگی، دو صفحه ای و یا تک صفحه ای چاپ می گردند. از ویژگی های سررسید مناسب دارای صفحات جادار با خطوط افقی می باشد.

صحافی سررسید

صحافی سررسید ها بصورت زیرمی باشد:

  1. فنری
  2. ته دوخت
  3. ته چسب

ویژگی صحافی مناسب با دوام بودن آن می باشد. صحافی فنری به این دلیل که می توان برگه از آنرا را در صورت نیاز به راحتی جدا کرد طرفداران زیادی دارد. فراموش نشود که یک سررسید مناسب در راستای اهداف سازمانی آن کار می کند و تبلیغات ارائه می دهد.

محتوای سررسید

یک سررسید مناسب باید در آن کلیه موارد کاربردی و اطلاعات روز کاملاً درست و دقیق ثبت گردد و همچنین خوانا باشد. ثبت مناسبت های روز در صورت وجود برای برنامه ریزی جهت انجام  مراسم‌های مورد نیاز بسیار ضروری می باشد.
رنگبندی صفحات نیز نباید به گونه ای باشد که به خوانایی صفحات آسیب وارد کند و به اصطلاح چشم بیننده را بزند.

روکش جلد سررسید

جنس کاغذ مصرفی در سررسید از نوع تحریریا گلاسه می باشد و همچنین روکش جلد باید به شکلی باشد که نسبت به عملیات تولید سررسید دارای عکس العمل منفی نباشد.
از موارد مهم در ماندگاری سررسید، جلد سررسید می باشد. سررسیدهایی که دارای ماندگاری بالایی هستند  دارای جلدهای با کیفیت نیز هستند.
اگر هزینه کافی برای تهیه جلد سررسید نشود ممکن است این سررسید تا یکسال دوام نیاورد. در چاپ سررسید مدیریتی و نفیس و اختصاصی اصولاً این موارد رعایت می شود و دارای کیفیت مناسب هستند.
شما می توانید با چاپ سررسید اختصاصی هم برند خود را معرفی نمائید و هم یکسال در تمام لحظات زندگی در کنار مشتریان خود باشید.
دوام سررسید دارای اهمیت زیادی می باشد زیرا خیلی از مواقع مشتریان شما، سررسید شما را که در واقع ابزار تبلیغاتی برای شما می باشد را با خود به این طرف آن طرف می برند.
بنابراین قبل از اینکه سررسید خود را روانه بازار کنید بهتر است از لحاظ کنترل کیفیت بررسی لازم را انجام دهید.

0 نظر


تقویم 1403تقویم 1404سفارش آنلاین تقویم رومیزیایده های خلاقانه برای تقویم رومیزیسفارشی سازی تقویم رومیزیشناساندن برند با تقویم رومیزیبازاریابی برند با تقویم رومیزیمزایای سفارش تقویم رومیزیکاربردی بودن تقویم های رومیزیگزینه های سفارشی سازی تقویم رومیزیقیمت چاپ تقویم رومیزیتقویم رومیزی و تاثیر روی برندسازیخرید تقویم رومیزیچاپ تقویم رومیزی 1403چاپ تقویم رومیزی اداریتقویم رومیزی با جعبهانواع تقویم رومیزی تبلیغاتیتقویم رومیزی هفتگی یادداشت دارتقویم رومیزی فانتزیچاپ نقره کوب و طلاکوب تقویم رومیزیانواع تقویم رومیزیاهمیت تقویم رومیزیتقویم رومیزی چوبیسفارش چاپ تقویم رومیزی 1403تقویم رومیزی و کاربرد آنتقویم رومیزی طرح اختصاصی و خاص 1403تقویم رومیزی مدرنتقویم رومیزی خاصکاربرد تقویم رومیزیتقویم رومیزی خاص 1403تقویم رومیزی خلاقانهابعاد تقویم رومیزیکاربرد سایزهای تقویم رومیزیتقویم رومیزی شرکتی 1403تقویم رومیزی اختصاصیتقویم رومیزی 1403تقویم چیستسررسید پالتویی چیستسررسید رقعی 1403سررسید جیبی چیستکاربرد سررسید در تبلیغاتسررسید لوکساصول طراحی و چاپ سررسید وزیریچاپ سررسید مدیریتیسررسید اروپایی چیستانواع تقویم دیواریسررسید مناسبسررسیدهای پرطرفدارویژگی های سررسید مناسبچاپ سررسید اختصاصیسررسید چیستانواع قطع سررسیدسررسید رحلی چیست؟