در دنیای پویا و تبلیغات ، ابزارهایی که به شرکت‌ها کمک می‌کنند در جلب توجه و جلب نظر آن‌ها می‌آیند، از اهمیت خاصی برخوردارند. یکی از این ابزارها که با نوآوری، پذیرنده و کارآیی بالا شناخته شده است، استند ایکس است. این استند نه تنها در نمایشگاه‌ها و رویدادهای تجاری، بلکه در اماکن خرده‌فروشی و جلسات شرکتی نیز به عنوان یک وسیله جلب توجه و ارتباطی با مخاطبان به کار می‌رود. استند ایکس به دلیل کم حجم بودن و ارزان بودن یکی از پر فروش ترین سازه استند بنر به شمار می رود و اگر هدف شما خوش آمد گویی به مخاطبان است شک نکنید استند ایکس بهترین گزینه است، خیلی سریع استند و چاپ آن را میتوانید سفارش بدهید.شاید استند ایکس از لحاظ سازه کمی سبک تر از بقیه استند های ایستاده باشد ولی به دلیل  نصب اسان و سریع و ارزان پر طرفدار ترین سازه است.استندهای ایکس می توانند در مراسم هایی مانند عروسی ها و تولد ها نیز به عنوان مکمل دکور جشن ها نیز استفاده شود، عکس های عروس و داماد می تواند بر روی استندها چاپ شود و در کنار چیدمان صحن عروسی به همراه گل آرایی نصب شود.

استند ایکس یا همان استند پایه ضربدری یک روشی برای معرفی کالا یا ارائه تبلیغات شماست، این نوع استند در ابعاد استاندارد 90*200 و 160*60 می باشد که بنا بر اندازه محیط انتخاب می شود، این نوع از استند بر روی پایه ای لوله ای از جنس فلز نصب می شود که چاپ آن بر روی کاغذ کوتد با روکش لمینیت می باشد که به اصطلاح به آن چاپ پلات و لمینیت می گویند، این نوع از چاپ با سوراخ هایی در کنار آن بر روی سازه نصب می شود. شما می توانید برای داشتن تبلیغات در نمایشگاه ها همایش ها و سمینارها و حتی در محیط اداری خود برای معرفی محصولاتی که ارائه می دهید یکی از آن ها را در اختیار داشته باشید.

استند ایکس یک ابزار نمایش بازاریابی همه کاره است که برای افزایش دیده شدن نام تجاری، جلب مشارکت مشتریان و تبلیغ موثر محصولات یا خدمات طراحی شده است. کاربردهای آن عبارتند از:

نمایشگاه‌ها :استند ایکس معمولاً در نمایشگاه‌ها برای جذب بازدیدکنندگان، نمایش محصولات یا خدمات و ایجاد تجربه‌های به یاد ماندنی برند استفاده می‌شود. طراحی چشم‌نواز و ویژگی‌های تعاملی آن، آن را در میان رقبا متمایز می‌کند و توجه را به سمت غرفه جلب می‌کند.

محیط‌های خرده‌فروشی: در محیط های خرده‌فروشی، استند ایکس به عنوان یک ابزار قدرتمند برای ارتقای محصول و تعامل با مشتری عمل می‌کند. چه در فروشگاه قرار گیرد و چه در رویدادهای خاص، به برجسته کردن محصولات کلیدی، انتقال پیام های برند و تشویق تعامل با مشتریان کمک می کند و در نهایت باعث افزایش فروش و وفاداری به برند می شود.

رویدادها و کنفرانس‌های شرکتی: استند ایکس همچنین می‌تواند در رویدادهای شرکتی، کنفرانس‌ها و سمینارها برای نشان دادن نام تجاری شرکت، برقراری ارتباط با ارزش‌ها و پیشنهادات آن و شبکه‌سازی با متخصصان صنعت استفاده شود. طراحی قابل تنظیم آن به مشاغل اجازه می دهد تا نمایشگر خود را متناسب با موضوع و اهداف رویداد تنظیم کنند.

به طور کلی،استند ایکس ابزاری همه کاره و تاثیرگذار برای بازاریابی و تبلیغات در صنایع و تنظیمات مختلف است که به کسب‌وکارها این فرصت را می‌دهد تا برند خود را به نمایش بگذارند، با مخاطبان خود درگیر شوند و با خلاقیت و کارایی به اهداف بازاریابی خود دست یابند.

استند ایکس در نمایشگاه

تصور کنید شما صاحب یک فروشگاه هستید و خدمات یا محصول تولیدی خود را میخواهید ارائه بدهید بهترین انتخاب برای به نمایش درآوردن این نوع خدمات استند ایکس است .

یا مثلا شما غرفه ای در نمایشگاه دارید و هدفتان اگاه سازی مردم نسبت به محصولات و خدماتی است که ارائه میکنید ، میتوانید به راحتی استند ایکس ایستاده را انتخاب کنید. استند ایکس معمولا جدا از آگاه سازی و تبلیغات محصول شما در نمایشگاه ها، جنبه ی زیبا سازی غرفه را نیز دارند، یکی از اصلی ترین کاربردهای استند ایکس در نمایشگاه ها تزیین و غرفه آرایی است، استندهای ایکس معمولا نقش مکمل تبلیغاتی را در کنار باقی عناصر غرفه مانند میز کانتر ها پوسترهای تبلیغاتی و رول آپ ها و پاپ آپ ها به کار می روند.

استند ایکس به دلیل کم حجم بودن و ارزان بودن یکی از پر فروش ترین سازه استند بنر به شمار می رود و اگر هدف شما خوش آمد گویی به مخاطبان است شک نکنید استند ایکس بهترین گزینه است، خیلی سریع استند و چاپ آن را میتوانید سفارش بدهید.

شاید استند ایکس از لحاظ سازه کمی سبک تر از بقیه استند های ایستاده باشد ولی به دلیل  نصب اسان و سریع و ارزان پر طرفدار ترین سازه است.

کاربردهای دیگر استفاده از استند ایکس

یکی دیگر از استفاده‌های شایع پایه استند بنر استفاده از این وسایل در ورودی مجالس به عنوان بنر تسلیت در عزاست. مثلاً برای اینکه مراجعه‌کنندگان به سرعت محل برگزاری مراسم را پیدا کنند می‌توانید تصویر فرد درگذشته را بر روی استند نصب کنید و یا نوشته‌ای برای عرض تسلیت جلوی درب ورودی قرار دهید. همه این نکات برای مراسم‌های شادی و عروسی هم وجود دارد. ضمناً در طبقات مختلف هم می‌توانید به کمک استند ایکس علامت‌های ورود و خروج را برای راهنمایی مراجعه کنندگان خانم و آقا قرار دهید.

استندهای ایکس می توانند در مراسم هایی مانند عروسی ها و تولد ها نیز به عنوان مکمل دکور جشن ها نیز استفاده شود، عکس های عروس و داماد می تواند بر روی استندها چاپ شود و در کنار چیدمان صحن عروسی به همراه گل آرایی نصب شود.

استند ایکس عروسی_4651

 

زمانی که شما وارد یک ساختمان اداری ‌می شوید احتمالا استند ایکس مناسبتی را دیده  باشید یکی از کاربرد های مهم در محیط های اداری است که قصد دارند مناسبت های مختلف را با گذاشتن یک تصویر، نوشته یا تبلیغات را اطلاع رسانی بکنند و پایه استند ایکس را نگه داری می کنند تا مناسبت بعدی ازآن استفاده نمایند.

بدین ترتیب بهترین گزینه برای کسانی که بنر های مختلف دارند و قصد استفاده از پایه را در مناسب های مختلف یا تبلیغات را دارند بسیار مناسب می باشد، شما می توانید هر چند عدد بنر که مایل باشید را داشته باشید و فقط از پایه استند ایکس به عنوان نگه دارند آن در انواع مناسب ها استفاده نمایید. بدین ترتیب میتوانید بارها بارها از آن استفاده کنید.

پایه استند ایستاده ایکس برای کسانی که تعدادی بنر دارند و به هر دلیلی قصد استفاده مکرر از این بنر ها را دارند استند بنر ایکس را پیشنهاد میکنیم.

حتی اگر شما دید فنی نداشته باشید سازه ساده و راحت ایکس باید جز اولویت انتخاب شما باشد.

بیایید تصور کنید شما در یک همایش و یا کنفرانسی شرکت کردید و باید از خدمات و یا مکان های عمومی دیگری هم اطلاع رسانی شود، استند ایکس انتخاب مناسبی برای این فضا به شمار می رود.

هر چند رول آپ‌ها بیشتر برای فضای داخلی استفاده می‌شوند ولی به دلیل ساختار قوی و محکمی که رول آپ دارد شما می‌توانید حتی در فضای باز هم جهت امور تبلیغاتی از آن استفاده کنید. به طور مثال اگر فروشگاهی دارید که می‌خواهید در جلوی درب آن به تبلیغات بپردازید، می‌توانید از این روش استفاده کنید. در پایان هر روز کاری هم به راحتی می‌توانید استند خود را داخل فروشگاه بگذارید. با توجه به ساختار ضعیف تر استند ایکس نسبت به رول آپ، معمولاً استفاده از استند ایکس در فضای باز توصیه نمی‌شود. البته در صورتی که می‌دانید سرعت باد در منطقه مورد نظر شما پایین است، می‌توانید از این نوع استند هم در فضای بیرون استفاده کنید.

برای تمامی این موارد شما میتوانید چاپ خود را پلات و لمینت ، بنر یا پی وی سی سفارش بدهید این جنس ها از لحاظ کیفیت و ماندگاری با هم متفاوت هستند در نتیجه قیمت آن ها هم متفاوت خواهد شد.

0 نظر