اصول طراحی هاردباکس برای بسته بندی محصولات بسیار حائز اهمیت است. ابتدا، باید به تمرکز بر روی شناسایی برند و هویت بصری آن توجه کرد. این شامل استفاده از لوگو، رنگها، و فونت‌های مشخص برای ایجاد تطابق با برند می‌شود. همچنین، انتخاب مواد با کیفیت برای هاردباکس و اطمینان از استحکام و پایداری آن نیز از اصول اساسی است.

در طراحی هاردباکس، باید به زیبایی و جذابیت ظاهری توجه کرد تا محصول به عنوان یک هدیه یا خرید ارزشمند و با کیفیت شناخته شود. همچنین، ارائه اطلاعات مهم و لازم بر روی هاردباکس به شکل واضح و قابل درک، مانند مشخصات محصول و راهنمای استفاده، از اصول دیگر طراحی است. در نهایت، باید به طور دقیق به اندازه‌گیری و ابعاد صحیح هاردباکس توجه کرد تا بسته بندی انطباق مناسبی با اندازه و شکل محصول داشته باشد و از حفاظت مناسب برخوردار باشد.

برای طراحی کردن یک هاردباکس می بایست از کالایی که در آن قرار می گیرد و کاربرد هاردباکس اطلاعات کافی داشته باشیم. معمولا برای جعبه طلا و جواهر از جعبه هاردباکس مگنتی، جعبه کشویی، جعبه هاردباکس ۳ تکه بهره می گیرند. ممکن است هاردباکس های دیگر نیز برای این محصولات کاربرد داشته باشند. اما آن چیزی که در الویت است استفاده به جا و مناسب از این محصولات است. دامنه این کاربردها به آستانه تحمل وزن محصول نیز می رسد. به طور استاندارد محصولاتی که سنگین وزن تر هستند می بایست هارد باکس محکم تری داشته باشند. غالبا هاردباکس ها به علت نوع ساختاری که دارند از دسته محصولات محکم هستند، اما اینکه چگونه تولید شوند که فرق بین یک محصول سبک تر مانند ساعت و یک محصول سنگین تر مانند مصالح ساختمانی را متحمل شوند بر عهده ی شرکت سازنده هاردباکس است. برای جابه جایی راحت برخی محصول ها برای آن یک دسته از جنس پلاستیک تعبیه می کنند که به آن هاردباکس کیفی می گویند. به طور کلی هاردباکس شکل و انواع مختلفی دارد، جعبه هاردباکس مربع، هارد باکس دایره و هارد باکس شش ضلعی از شکل های پرطرفدار هاردباکس هستند، ولی با استفاده از هاردباکس سفارشی می توان هاردباکس به شکل دلخواه خود را سفارش دهید. پس آن چیزی که در ابتدای امر طراحی هاردباکس انتظار می رود، در نظر گرفتن کاربرد و در مرحله دوم شکل هارد باکس است، پس از انتخاب این دو گزینه می بایست به سراغ طراح برویم تا بتواند انتظارات ما را از طرح مورد نظر تامین کند.

در طراحی بسته‌بندی جعبه هاردباکس دو حالت وجود دارد حالت اول این است که برای انتخاب طرح روی هاردباکس، ابتدا می بایست طرح توسط شما برای طراحان مجموعه بانی چاپ ارسال شود. پس از بررسی، متخصصان چاپ و طراحان با در نظر گرفتن تمام شرایط چاپی، ممکن است در طرح با هماهنگی شما تغییری ایجاد کنند یا ایده جدیدی برای بهبود طرح به شما بدهند. همه ی امور در طول طراحی با هماهنگی شما انجام می پذیرد. حالت دوم این است که از صفر تا صد طراحی روی جعبه هاردباکس یعنی از مشاوره نوع کاربرد هاردباکس و محصول الی انتهای طراحی و چاپ را به دست طراحان ما بسپارید تا با در نظر گرفتن تمام جوانب طرح دلخواه شما را با استفاده از نرم افزارهای گرافیکی طراحی کنند. طرح مورد نظر در نهایت بعد از تایید شما و طراحان اجرایی می شود.

طراحی جعبه هاردباکس

مجموعه بانی چاپ با به کارگیری افراد با تجربه، در زمان و وقت مشتریان عزیز صرفه جویی می کند. باید در نظر داشت که به کارگیری افراد آماتور و مبتدی در انتها منجر به هزینه های اضافی و اتلاف زمان می باشد. به همین منظور اگر برای طراحی هاردباکس خود عجله دارید ما به شما توصیه می کنیم از طراحان با تجربه در امور چاپی بانی چاپ برای طراحی خود بهره ببرید. 

قیمت طراحی هاردباکس

همان طور که عنوان شد هاردباکس انواع گوناگونی دارد. قیمت هاردباکس با توجه به متریال ساخت هاردباکس و انواع اشکال هاردباکس و استفاده از عناصر اضافی مانند دسته فلزی یا پلاستیکی، مگنت هاردباکس و نوع ساخت و نوع روکش هاردباکس و تعداد متغیر می باشد. برای مطلع شدن از قیمت دقیق هاردباکس بهتر است از طریق محاسبه آنلاین قیمت هاردباکس و یا در صورت نیاز به ساخت اختصاصی هاردباکس از طریق شبکه های اجتماعی کنار صفحه با مجموعه بانی چاپ تماس بر قرار نمایید و نوع هاردباکس مد نظر خود را شرح دهید تا متخصصان مجموعه بانی چاپ، قیمت نهایی را به شما ارائه دهند.

محاسبه آنلاین طراحی هاردباکس

امروزه در اکثریت سایت های معتبر قابلیتی مبنی بر محاسبه آنلاین رایگان محصولات چاپی در نظر گرفته شده که این قابلیت باعث شده تا مخاطبین بسیار راحت و بدون تماس تلفنی بتوانند قیمت نهایی محصول خود را محاسبه نمایند. مجموعه بانی چاپ که همیشه در عرصه چاپ و راحتی کاربران و مشتریان خود از ابتدا تاکنون پیشرو بوده و راحتی و رضایت مخاطبان را ارزشمند میداند، از این تکنولوژی بهره مند بوده و امکان استفاده از محاسبه آنلاین را برای راحتی هر چه بیشتر مخاطبین خود فراهم نموده است.

قیمت طراحی فوری هاردباکس

قیمت طراحی فوری هاردباکس مانند طراحی هاردباکس متغییر می باشد با این تفاوت که در طراحی فوری هاردباکس نه تنها هزینه ی مجزا مبنی بر مدل ساخت هاردباکس محاسبه می شود بلکه به هزینه نهایی آن مبلغی بابت فوری بودن تعلق می گیرد. این افزایش قیمت به دلیل این است که مجموعه برای راندمان بهتر و تحویل زودتر از موعد مجبور به در خدمت گرفتن طراحان برای تایم بیشتری می باشد و این امر مستلزم هزینه بالاتری برای مجموعه و مخاطبین است.

0 نظر


خصوصیات یک لوگوی خوبتفاوت لوگو و آرمطراحی لوگو حرفه ایلوگو به چه معنی استاهمیت لوگو در کسب و کارلوگو چیست؟طراحی لوگو و استانداردهای جهانی آننکات کلیدی در طراحی لوگوتاریخچه طراحی لوگو و روند تکامل آنلوگو تایپ چیست؟بررسی تاریخچه و نحوه طراحی 10 لوگوی معروفلوگو چه چیزی را نشان می دهد؟بهترین نرم افزار طراحی لوگوطراحی کاتالوگ مبلمانمراحل طراحی کاتالوگ حرفه ایطراحی و چاپ کاتالوگ رنگ موچگونه بهترین طراحی کاتالوگ را داشته باشیماصول طراحی کاتالوگ و بروشورنکاتی راجع به طراحی کاتالوگتعریف کاتالوگ چاپیاصول طراحی کاتالوگطراحی کاتالوگ به سبک ژورنالیطراحی کاتالوگ صنعتیمراحل طراحی کاتالوگمزایا طراحی کاتالوگ حرفه ایاهمیت طراحی کاتالوگکلیاتی در مورد طراحی کاتالوگابعاد طراحی کاتالوگتأثیر طراحی کاتالوگ بر فروشطراحی کاتالوگ دیجیتالاصول طراحی هاردباکساصول طراحی بسته بندیطراحی جعبه حرفه ایطراحی جعبه مقواییاهمیت طراحی کارت ویزیتطراحی کارت ویزیت حرفه ایطراحی کارت ویزیتنکات مهم در طراحی ست اداریطراحی ست اداریاصول طراحی سربرگطراحی سربرگ در فتوشاپنکات ضروری در طراحی سربرگطراحی لیبل میوهمراحل طراحی لیبلطراحی پوسترطراحی فولدر حرفه ایطراحی بروشور خلاقانهطراحی و چاپ بروشور دو لتاصول طراحی بروشورطراحی حرفه ای بانی چاپطراحان مهرگانیازده ترفند برای طراحی تراکتاصول طراحی تراکت حرفه اینکات طلائی در طراحی و چاپ تراکتنحوه و اصول طراحی تراکتچگونه تراکت طراحی کنیمچگونه خوش عکس باشیمنکات کلی عکاسی طبیعتعکاسی از غذادرباره عکاسیآموزش عکاسی از منظرهعکاسی دیجیتالسلفی جذاب بگیریدزیباشناسی در عکاسیعکاسی خلاقانهجلوگیری از لرزش دوربین