رانر، یک نوع پوشش میز است که از لحاظ شکل و ابعاد با میز هماهنگ بوده و از سر طولی میز شروع می شود. این پوشش میز به شکل طولی و ممکن است بلند تر از میز طراحی شود و به عنوان یک عنصر دکوراتیو و کاربردی در محیط‌های مختلف به کار می‌رود. وقتی صحبت از سبک مدرن در دیزاین میشود قطعا اسم "رانر" Runner به گوش می رسد. رومیزی ها در قالب جدید تری به نام رانر امروزه در منازل استفاده میشوند. رانر ها به واسطه ی فرمی که دارند زیبایی میز را نمی پوشانند بلکه جلوه ی میز را چندین برابر می کنند. بعضی از میز های سبک مدرن نیاز به رومیزی ندارند اما با این حال نمیتوان آن ها رو بدون رومیزی استفاده  کرد در این صورت کاربرد رانر بیشتر به چشم میخورد. از رانر ها میتوان، هم به عنوان یک آیتم تزئینی، هم برای کاربرد های روزانه استفاده کرد. در ابتدا که رانر محصول جدید بازار عرضه و تقاضا بود، فقط برای میز های غذا خوری در تعداد بالا کاربرد داشت؛ اما اکنون دامنه ی کاربرد آن گسترش پیدا کرده است. از رانر برای سطح میز های آشپز خانه، کانتر یا اُپن همچنین برای میز های پذیرایی و عسلی استفاده میشود.

تعریف رانر

وقتی صحبت از سبک مدرن در دیزاین میشود قطعا اسم "رانر" Runner به گوش می رسد. رومیزی ها در قالب جدید تری به نام رانر امروزه در منازل استفاده میشوند. رانر ها به واسطه ی فرمی که دارند زیبایی میز را نمی پوشانند بلکه جلوه ی میز را چندین برابر می کنند. بعضی از میز های سبک مدرن نیاز به رومیزی ندارند اما با این حال نمیتوان آن ها رو بدون رومیزی استفاده  کرد در این صورت کاربرد رانر بیشتر به چشم میخورد. از رانر ها میتوان، هم به عنوان یک آیتم تزئینی، هم برای کاربرد های روزانه استفاده کرد. در ابتدا که رانر محصول جدید بازار عرضه و تقاضا بود، فقط برای میز های غذا خوری در تعداد بالا کاربرد داشت؛ اما اکنون دامنه ی کاربرد آن گسترش پیدا کرده است. از رانر برای سطح میز های آشپز خانه، کانتر یا اُپن همچنین برای میز های پذیرایی و عسلی استفاده میشود.

کاربرد اصلی رانر در اضافه کردن جلوه و زیبایی به میزهاست. این پوشش می‌تواند با انتخاب طرح و رنگ مناسب، به دکوراسیون محیط کمک کند و جلوه‌ای متفاوت به اتاق یا فضا بدهد. علاوه بر جنبه زیبایی، رانرها می‌توانند به عنوان یک لایه محافظ بر روی سطح میز عمل کنند و از خش و خطوط بر روی آن محافظت نمایند. رانر با چاپ طرح دلخواه، این امکان را فراهم می‌کند که افراد به صورت شخصی‌سازی و به تطابق با سلیقه و سبک دکوراسیون محیط خود، طرح‌ها و تصاویر مختلفی را بر روی رانر انتخاب کنند. این موضوع افراد را قادر می‌سازد تا یک جو زیبا و یکنواخت را در محیط خود ایجاد کرده و به شخصیت منحصر به فرد خود افزوده و آن را به نمایش بگذارند. از طرح‌های متنوع چاپی بر روی رانر می‌توان به طبیعت، آبستره‌ها، شکلات‌ها، نقوش هندسی، گل‌ها و هنرهای تجسمی اشاره کرد.

ابعاد رانر

رومیزی های مستطیلی یا همان رانر ها عرض و طول نامساوی دارند. معمولا تناسب عرض و طول آن ها 1 به 3 است اما در اندازه ها و ابعاد مختلف تولید میشوند. شکل کلی آن ها به صورت یک مستطیل کشیده است که در وسط میز قرار میگیرند و برای استفاده روی میز هیچ محدودیتی ایجاد نمیکند. تفاوت ندارد میز در چه شکل و اندازه ای است رانر ها میتوانند همراه همیشگی میز شما باشند.

رانر

جنس و دوخت رانر

رانر به سه صورت دوخته میشود:

رانر مستطیلی و رانر کراواتی و رانر بیضی

اگر که بخواهید رانر فقط روی میز قرار بگیرد نوع مستطیلی مناسب است  درحالی که رانر کراواتی برای میز هایی است که قرار است رانر از ابتدا و انتهای آن آویز شود. از طرفی رانر های کراواتی میتوانند آویز دار باشند یا ساده که این مورد تا حد زیادی به نوع میز شما بستگی دارد. همچنین رانر ها باتوجه به جنس و استفاده ی آنها ممکن است با آستر یا بدون آستر باشند.

رانر

جنس پارچه ی رانر میتواند از حریر شیشه ای، حریر کتان، تور، ساتن، مخمل یا هر جنسی که در رومیزی استفاده میشود باشد. رانر توری و حریر را بیشتر برای محافل شادی و جشن ها روی میز مهمانان یا برای دیزاین میز های غذا خوری در مجالس خاص و...استفاده میکنند. رانر ساتن، به دلیل سُر بودن در همه محیط ها کاربرد ندارد اگرچه زیبایی خاص خودش را نیز دارند. و اما رانر مخمل، یک انتخاب شیک که ضخامت مناسب دارد و امروزه بسیار استفاده ی آن متداول شده است؛ وزن آن نه سنگین است نه سبک و از روی سطح میز سُر نمی خورد و به صورت کراواتی یا مستطیلی قابل استفاده میباشد.

رانر

رانر چاپی

چاپ روی رانر یا به طور کلی محصولات چاپی بهترین راه برای داشتن طرح ها و رنگ های دلخواهتان در محیط هستند. مقرون به صرفه ترین در عین حال به روز ترین راه زیبا کردن منزل استفاده از محصولات دکوراتیو چاپی است. وقتی محل زندگی یا جایی که بیشترین زمان را در آن جا سپری میکنید از تصاویر دلخواه شما و سبک و رنگ مورد نظر شما تشکیل شده باشد، آرامش را به خود هدیه میدهید. همچنین بخشی از دیزاین منزل برای جشن ها و مهمانی هایی است که برگزار میکنید از بخش های مهم تدارک یک مهمانی  صرف دقت و ظرافت در چیدمان میز پذیرایی است. هرچند که میز ها نقش مهمی در دکوراسیون دارند اما چینش میز تکمیل کننده ی اهمیت میز است. در این زمان وقتی سبک دکوراسیون شما مدرن باشد برای میز به رانر نیاز دارید. رانر چاپی این امکان را میدهد که دنبال کننده ی هر سبکی، المان های خاص آن سبک را در قالب چاپ، روی رانر یا رومیزی داشته باشد و نه تنها خود از آن لذت ببرد، دوستان خود را با سبک ایده آل خود آشنا کند.

0 نظر


اهمیت سجاده و جانمازسایت شمسه نگارشمسه نگارتاریخچه سجاده و جانمازانواع سجاده و جانمازتفاوت های سجاده و جانماز چیست؟راهنمای خرید سرویس خواب دو نفرهراهنمای خرید سرویس خواب کودکسجاده ی نفیسسرویس روتختی چاپی با طرح دلخواهمرکز فروش سجاده نماز در تهرانسجاده و جانمازمیکس مدیاطرح مناسب پوستر سقفیکاغذ دیواری پوستریکاغذ دیواری تابلو نقاشیتفاوت پوستر دیواری و کاغذ دیوارینقش پوستر دیواری در دکوراسیون منزلنقش رنگ در پوستر دیواریانواع سبک پوستر دیوارینصب پوستر دیواریسبک دیجیتال آرترومیزی چیست؟رانر چیست؟همه چیز درباره کوسن و بالشتانواع پافچاپ روی آینه و شیشهچاپ روی پرچم اختصاصیچاپ انواع پرچم به‌صورت حرفه‌ای و فوریسفارش چاپ پرچمچاپ لوگو روی پرچمدکوراسیون داخلی کلاسیکدکوراسیون داخلی منزل کوچکسفری به عمق هنرسبک های دکوراسیونمکتب های هنریچاپ زیرلیوانی و زیربشقابیتابلو کاشی کاریچاپ روی پارچهدستگاه چاپ فلت بدفرایند چاپ سابلیمیشن به زبان سادهچاپ سابلیمیشن