تابلو شاسی یک نوع تابلوی هنری است که تصویر یا نقاشی بر روی یک تخته شاسی قرار می‌گیرد. این تخته‌ها اغلب از چوب یا مواد مصنوعی ساخته می‌شوند و تصویر با کمک مواد نقاشی یا چاپ  بر روی آن قرار می‌گیرد. تابلو شاسی به دلیل ساختار محکم و پشتیبانی قوی که تخته شاسی ارائه می‌دهد، به عنوان یک سطح مناسب برای خلق آثار هنری و نقاشی‌های خلاقانه استفاده می‌شود. تابلو شاسی یکی از شناخته شده ترین و پرکاربردترین انواع تابلو است که طرفداران بسیاری دارد ، یکی از دلایل این امر سبک  بودن و سهولت در جابه جایی می باشد. تابلوشاسی ها دارای طرح و ابعاد متفاوتی هستند که کاربرد هریک از آنها در مکان های مختلف مانند هر تابلوی دیگری متفاوت است، استفاده از تابلوشاسی می تواند در تزئینات خانه مورد استفاده قرار بگیرد و زیبایی خانه و محل کار را دو چندان کند و باعث چشم گیر شدن دکوراسیون ما بشود.

تابلو شاسی و تعاریف آن

این نوع تابلوها در انواع مختلفی از مشاغل هنری و خلاقیت استفاده می‌شوند. هنرمندان نقاشی و نقاشان حرفه‌ای از تابلوهای شاسی برای خلق آثار هنری خود استفاده می‌کنند. همچنین، چاپگرها و طراحان گرافیکی نیز از این نوع تابلوها برای ایجاد تابلوهای چاپی با تصاویر دیجیتالی استفاده می‌کنند. این تابلوها به عنوان تزیینات دیواری در خانه‌ها، دفاتر، رستوران‌ها، فروشگاه‌ها و فضاهای هنری نیز بسیار مورد استقبال قرار می‌گیرند. به طور کلی، تابلوهای شاسی به عنوان یک روش جذاب و مدرن برای نمایش و ارائه تصاویر هنری و تبلیغاتی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

تابلو شاسی یکی از شناخته شده ترین و پرکاربردترین انواع تابلو است که طرفداران بسیاری دارد ، یکی از دلایل این امر سبک  بودن و سهولت در جابه جایی می باشد. تابلوشاسی ها دارای طرح و ابعاد متفاوتی هستند که کاربرد هریک از آنها در مکان های مختلف مانند هر تابلوی دیگری متفاوت است، استفاده از تابلوشاسی می تواند در تزئینات خانه مورد استفاده قرار بگیرد و زیبایی خانه و محل کار را دو چندان کند و باعث چشم گیر شدن دکوراسیون ما بشود.

تابلو به زبان ساده

به طور کلی تابلو وسیله ای است که ما می توانیم از طریق آن طرح و یا عکسی را به نمایش بگذاریم بنابراین انتخاب ما برای طرح این محصول باید هوشمندانه انجام شود چون ما از طریق تابلو می توانیم محصول خود را تبلیغ کنیم ، ،خاطرات قدیمی و لحظات خوشی که کنار عزیزانمان داشته ایم را به خاطر بیاوریم و همچنین با دیدن یک عکس حس آرامش بگیریم. بنابراین انتظاری که از خرید یک تابلو دارید را باید برای خود مشخص کنید تا بتوانید طرحی مناسب را با توجه به نیاز خود تهیه کنید.

تابلو شاسی

نقش تخته شاسی در مشاغل

تخته شاسی در مشاغل مختلف می تواند کاربردهای متفاوتی داشته باشد.

نقش تخته شاسی در رستوران ها و کافه ها

به نمایش گذاشتن عکس غذاهای یک رستوران  باعث می شود که مشتری تصمیم بگیرد به آن رستوران مراجعه کند یا خیر در این مورد پیشنهاد ما این است که از عکس غذاهای رستوران خود برای تابلوشاسی استفاده کنید زیرا این کار باعث می شود مشتری به شما بیشتر اطمینان کرده و با رضایت خاطر بیشتری به رستوران شما بیاید که این کار به مرور زمان باعث افزایش مشتری های شما خواهد شد. این مورد در کافه ها نیز صدق می کند، همچنین ما باید دقیقاً محصولی را که ارائه می دهیم به صورت تابلو نمایش دهیم به طور مثال اگر در کافه کیک سرو نمی شود قرار دادن تابلو شاسی با طرح کیک، کاری غیرمعقول است.

نقش تخته شاسی در ادارات

استفاده از طرح ها و نقاشی های الهام گرفته شده از طبیعت در محل کار باعث می شود هرروز صبح انگیزه بیشتری برای کارکردن داشته باشید نگاه کردن به طبیعت می تواند خلاقیت ما را افزایش دهد که این مورد باعث خلق ایده های جدید در ذهن ما می شود. محل کار می تواند فضای استرس آوری برای ما باشد که با نگاه کردن به تابلوهایی با طرح طبیعت و یا نقاشی های هنرمندانه می تواند باعث کاهش استرس شود ،همچنین استفاده ازتابلویی با طرح برند خود باعث می شود مشتریان ارتباطی بین آنچه شما در مورد برند خود می گویید با تابلویی که در اداره خود قرار دادید را حس کنند. همچنین مشتری می تواند از طریق دکوراسیون محل کار شما متوجه بشود که آیا این شرکت شرکتی تازه تاسیس است یا یک شرکتی حرفه ای پس باید در مورد طرح تابلوی مورد نظر خود دقت لازم را به عمل آورید.

نقش تخته شاسی در فروشگاه ها

استفاده از تابلوشاسی های مناسب برای فروشگاه ها می تواند مشتریان را به سوی فروشگاه شما ترغیب کرده وهمچنین گذراندن وقت در آنجا برایشان تجربه ای خوشایند به ارمغان آورد .

تابلو شاسی

نقش تخته شاسی در مهدکودک ها

مهدکودک باید مکانی شاد و پر از انرژی برای کودکان باشد به همین منظور استفاده ازتخته شاسی هایی با طرح و رنگ های شاد باعث می شود کودکان تجربه ای خاطره انگیز در فضای آموزشی خود به یاد داشته باشند استفاده از تخته شاسی های کودکانه مثل نقاشی کارتونی حیوانات و یا انیمیشن های مورد علاقه کودکان می توان برای مهدکودک ها بسیار مناسب باشد. 

تابلو شاسی

نقش تخته شاسی در کلینیک ها و بیمارستان ها

با در نظر گرفتن اینکه قصد داریم این تخته شاسی را در چه کلینیکی به کار ببریم می توانیم تخته شاسی با طرحی مناسب را انتخاب کنیم اگر در رشته خاصی تخصص داریم می توانیم از همان رشته برای ایده گرفتن استفاده کنیم به طور مثال اگر ما در زمینه پوست و مو تخصص داریم می توانیم از تابلو شاسی با طرحی که پوست و موی سالمی را در معرض نمایش قرار می دهد برای تبلیغات و اینکه زیبایی پوست و مو می تواند چه تاثیری در چهره ما ایجاد کند استفاده کنید. همچنین همان طور که می دانید در بیمارستان ها می توانید از تخته شاسی هایی به منظور رعایت کردن نکات بهداشتی بهره ببرید.

0 نظر