استند ایکس یک سیستم نمایش بازاریابی همه کاره است که برای افزایش دید برند، ترویج محصولات یا خدمات، و تسهیل تعاملات با مشتریان طراحی شده است. یکی از متداول ترین سازه های نمایشگاهی استند ایکس است.شما با استند ایکس ایستاده می  توانید هر نوع طرح گرافیکی که مد نظرتون است به نمایش عموم بگذارید .استند ایکس یا استند پایه ضربدری بیشترین کاربرد را در میان باقی استند ها دارد و بسیاری از سفارش دهندگان به علت تنوع متریالی که روی این استند می تواند نصب شود خواستار این استند هستند و سال ها از آن استفاده می کنند.مهم ترین ویژگی استند ایکس تبلیغاتی سبک و کم حجم بودن آن است.سازه آن به صورت x می باشد و به دلیل دید بصری  نقش به سزایی در تبلیغات دارد.به راحتی سازه و چاپ آن نصب می شود و قابل حمل می باشد.

تعریف کلی استند ایکس

استند ایکس معمولاً در مکان‌هایی مانند نمایشگاه‌ها، رویدادهای تبلیغاتی، فروشگاه‌ها، مراکز خرید و مکان‌های عمومی دیگراستفاده می‌شود. این استندها معمولاً از جنس‌های مقاومتی ساخته می‌شوند تا وزن بنرهای تبلیغاتی را تحمل کنند و دائماً در مکان مورد نظر قرار گیرند.

استند ایکس از نظر ظاهری جذاب و کاربردی است و می‌تواند به‌طور قابل توجهی به موفقیت کمپین تبلیغاتی کمک کند، زیرا مخاطبان را به سمت پیام تبلیغاتی جذب می‌کند و از نظر فضایی نیز بسیار کارآمد است.

استندهای ایکس یک ساختار تبلیغاتی یا نمایشی است که ویژگی‌های مختلفی می توانند داشته باشند. برخی از ویژگیهای معمول آنها عبارتند از:

طراحی منحصربه فرد: استندهای ایکس دارای طراحی خاص و منحصر به فرد هستند که معمولاً باعث جلب توجه مخاطبان می شوند.

قابلیت حمل و نقل آسان: بسیاری از استندهای ایکس از جنس مواد سبکی مانند آلومینیوم ساخته می‌شوند که آنها را قابل حمل و نقل آسان می‌کنند.

پایداری و استحکام: استندهای ایکس باید پایداری کافی داشته باشد تا محتوای تبلیغاتی یا نمایشی را به خوبی نگه دارند.

قابلیت سفارشی‌سازی: بسیاری از استندهای ایکس به راحتی قابل سفارشی‌سازی هستند، به طوری که می‌توان آنها را با توجه به نیازهای برند خاص یا محصول تغییر داد.

قابلیت استفاده مجدد: بعضی از استندهای ایکس قابلیت تفکیک واستفاده  مجدد دارند که این ویژگی باعث می‌شود آنها برای استفاده در چندین رویداد یا نمایش قابل استفاده باشند.

هزینه مناسب: استندهای ایکس معمولاً به دلیل ساده تر بودن و استفاده از مواد سبک، هزینه مناسب دارند و به عنوان یک ابزار تبلیغاتی کارآمد در نظر گرفته می شوند.

اگر در حال جست و جو استند ایستاده نمایشگاهی هستید ما به شما استند ایکس را پیشنهاد می کنیم.

یکی از متداول ترین سازه های نمایشگاهی استند ایکس است.

 شما با استند ایکس ایستاده می  توانید هر نوع طرح گرافیکی که مد نظرتون است به نمایش عموم بگذارید .

استند ایکس یا استند پایه ضربدری بیشترین کاربرد را در میان باقی استند ها دارد و بسیاری از سفارش دهندگان به علت تنوع متریالی که روی این استند می تواند نصب شود خواستار این استند هستند و سال ها از آن استفاده می کنند.

مهم ترین ویژگی استند ایکس تبلیغاتی سبک و کم حجم بودن آن است.سازه آن به صورت x می باشد و به دلیل دید بصری  نقش به سزایی در تبلیغات دارد.

به راحتی سازه و چاپ آن نصب می شود و قابل حمل می باشد.

استندها با جنس های (متریال) مختلفی ساخته می‌شود که آلومنیوم و پلاستیک از جمله آنهاست. استند ایکس ایرانی و استند ایکس وارداتی دو نوعی است که در بازار یافت می‌شود.

متداول ترین ابعاد استند ایکس ۶۰*۱۶۰ یا ۹۰*۲۰۰ است که با سه نوع چاپ انجام می شود .

چاپ پلات و لمینت

چاپ بنر

چاپ پی وی سی ( سولیت)

اگر به دنبال چاپ با کیفیت و ماندگاری بالا هستید باید پلات و لمینت سفارش بدهید ، در ابتدا روی کاغد کوتد چاپ‌می شود سپس جهت مقاوم سازی و ضدآب بودن آن را لمینت میکنند که میتواند لمینت مات یا براق باشدبه این ترتیب دارای استحکام بالاتری نسبت به عوامل محیطی است.

اگر دنبال چاپ با کیفیت ولی در عین حال مقرون به صرفه هستید ما به شما چاپ پی وی سی یا همان سولیت را پیشنهاد میکنیم

سولیت ضخامت بالایی دارد و بسیار محکم است در عین حال ضد آب می باشد و با دستگاه اکوسالونت چاپ انجام می شود.

پس اگر استند ایکس شما در معرض باران بود و یا به هر دلیلی دست خیس یا دستمال نم دار به سطح چاپ زدید اصلا نگران نباشید ، چاپ آسیبی نخواهد دید.

اگر به دنبال چاپ معمولی هستید و صرفا میخواهید استند ایکس با چاپ داشته باشید انتخاب شما چاپ بنر باید باشد.

118483612_3237851159666878_3977576799070437504_n_7107

سازه استند ایکس تبلیغاتی

سازه استند ایکس از سه پایه و دو میله تشکیل شده است ، بعد از نصب میله ها ‌و تعیین زاویه مناسب می توانید با پیچ تنظیم سازه  را مستحکم کرد.

در نهایت توسط چهار عدد پانچی که چهارگوشه چاپ تعبیه شده است چاپ را می توانید نصب کنید ، شاید در ابتدا این فکر به ذهنتان خطور کند که چاپ برای سازه شما کوچک است، ولی اینطور نیست شما باید چاپ را روی سازه بکشید تا در نهایت بسیار  صاف و یکدست به نظر برسد. سازه استند پیچیدگی خاصی ندارد و نیازی به نیروی متخصص جهت نصب آن نیست.

از استند ایکس می توان در محیط های مانند نمایشگاه ، مراکز اداری ، فروشگاه ، مطب ، کلینیک، بیمارستان، اداره و سازمان ها، داروخانه ،مراکز خرید ، سالن کنفرانس و همایش ها و در نهایت محیط های عمومی پر رفت و آمد استفاده کرد.

استند نمایشگاهی ایکس به علت وزن کم و قابلیت حمل آسان یکی از قدیمی ترین ولی در عین حال یکی از پر طرفدار ترین سازه های ایستاده به شمار می رود.

یکی دیگر از مزیت های استند ایکس مقرون به صرفه بودن آن است، هم سازه آلومینیومی استند هم چاپ ارزان قیمت آن دلیلی مستحکمی است تا جز انتخاب های اول افراد باشد.

مراحل سفارش استند ایکس

در ابتدا سایز استند و نوع چاپ‌ را انتخاب کرده و با ما تماس بگیرید کارشناسان فروش جهت ارسال فایل و ثبت سفارش شما را راهنمایی میکنند.

هزینه استند ایستاده تبلیغاتی

سازه استند + چاپ ( کوتد و لمینت ، پی وی سی ، بنر ) قیمت نهایی سفارش شما را مشخص تعیین می کند.

مشخصات ارسال فایل :

ابعاد دقیق

رزولوشن ۱۰۰ پیکسل بر اینچ

کالر مد : CMYK

فرمت فایل : JPEG یا TIF لایه بسته

از طریق تلگرام یا واتس اپ فایل را برای ما فرستاده ، توسط اپراتور و کارشناسان فروش فایل شما بررسی خواهید و سپس سفارش شما ثبت خواهد و در نهایت برای چاپ ارسال خواهد شد‌.

طراحی استند ایکس

اگر شما دسترسی به طراح ندارید و به هر نحوی امکان طراحی فایل مورد نظر  برایتان مقدور نیست نگران نباشید، طراحان ما در کنار شما هستند با توجه به اطلاعات، لوگو ارسالی و تصاویر استند شما را طراحی خواهند کرد و با خیال راحت میتوانید فایل خود را ثبت و برای چاپ ارسال بفرمایید.

 

استند ایکس ضربدری_3717

نحوه ارسال سازه تبلیغاتی ایکس

به دلیل کم حجم و سبک بودن آن امکان ارسال سازه با موتور امکان پذیر است .

جهت ارسال درون شهری از طریق الو پیک، شهرستان با باربری، تیپاکس و فرودگاه امکان پذیر خواهد بود.

0 نظر