استند پاپ آپ

پاپ آپ ها از دسته ی استند نمایشگاهی هستند که علاوه بر جنبه ی تبلیغاتی و زیبایی غرفه می توانند به عنوان پاپ آپ بک گراند عکاسی یا بک گراند غرفه نیز استفاده شوند، استند پاپ آپ فرقی نمی کند که در چه سایزی باشد، در هر ابعادی به راحتی و توسط یک شخص باز یا بسته می شود و قابل نصب است، قیمت سفارش چاپ پاپ آپ و یا استند پاپ آپ نمایشگاهی و تبلیغاتی در سایز های کوچک تا بزرگ در تصاویر بالا بصورت دسته بندی قرار داده شده است. علاوه بر سفارش آنلاین سازه پاپ آپ و چاپ آن می توانید سازه آن را به صورت تک و یا ملزومات پاپ آپ را به صورت جداگانه سفارش دهید، با کلیک بر روی تصاویر بالا علاوه بر آگاهی از قیمت چاپ و یا استند پاپ آپ میتوانید سفارش خود را به صورت آنلاین ثبت نمائید.

قیمت
قیمت هاشون چنده ؟
پاسخ: لیست قیمت چاپ و استند پاپ آپ بصورت تفکیک شده داخل محصولات بالا موجود است، می بایست کلیک کنید و سپس بر اساس نیاز خود سفارش دهید.

سایز
سایز پاپ آپ هایی که بالا نوشتید دقیق است ؟
پاسخ: خیر، آنها نام استند پاپ آپ است (نام تعداد پنجره یا ماژول های تشکیل دهنده) برای مشاهده سایز ها باید روی تصاویر بالا کلیک نمائید. سایز و سایر اطلاعات استند پاپ آپ بصورت دقیق و تفکیک شده وجود دارد.

استفاده
اجاره هم دارید؟
پاسخ: خیر، تقریبا برابر با قیمت استند پاپ آپ، قیمت چاپ پاپ آپ است لذا شما اجاره هم جایی پیدا کنید خیلی از نظر قیمت براتون بصرفه نیست.

تعداد در استفاده
هر پاپ آپ رو چندبار میتونیم استفاده کنیم ؟
پاسخ: بستگی داره به نحوه استفاده، حمل و نقل و نگهداری شما از استند پاپ آپ، حداقل 2 الی 3 بار و حداکثر 50 بار، البته تقریبا هر سری که چاپ رو تغییر باید مگنت جدید هم تهیه کنید.

پرسش خود را مطرح نمایید در صورت تایید مدیر سایت، به آن پاسخ داده خواهد شد

بهار ناطق
بهار ناطق (16 شهریور 1401 08:39)
کیفیت عالی و قیمت مناسب
برای غرفه نمایشگاهیمون ما دو عدد استند سفارش دادیم که قیمت خیلی از فروشنده های دیگه بهتر بود همچنین کیفیت خوبی هم داشت

به این دسته بندی امتیاز دهید

سفارش چاپ و استند پاپ آپ نمایشگاهی

استند پاپ آپ pop up stand نوعی استند است که با توجه به اینکه بیشتر در نمایشگاه ها استفاده میشود به استند نمایشگاهی شناخته میشود. پاپ آپ استند همانند یک پوستر بزرگ در بک گراند غرفه ی نمایشگاه، چشم و توجه بازدیدکنندگان را به سمت خود جلب می کند. چاپ استند پاپ آپ پلات و لمینت است و همانند کاغذ دیواری با در کنار هم قرار گرفتن یک تصویر که هدف سفارش دهنده بوده را به نمایش در می آورد. استندهای پاپ آپ قابل حمل هستند و این یکی از مهمترین ویژگی های آن است و همچنین چندبار مصرف بودن پاپ آپ استندها نیز مزیتی است که نمیتوان از کنار آن به راحتی عبور نمود. این استندها به صورت کرو و تخت تولید می شوند و نصب پاپ آپ با کمی دقت به راحتی قابل انجام است. چنانچه سفارش ساخت استند پاپ آپ را دارید از طریق سایت بانی چاپ، مرکز فروش استند، یا تماس با کارشناسان ما آن را ثبت سفارش نمایید.

استند پاپ آپ چیست؟

استند پاپ آپ تبلیغاتی یک ابزار بازاریابی و نمایشگاهی است و در بسیاری از رویدادهای تجاری مانند نمایشگاه های تجاری، کنفرانس ها، نمایشگاه های آموزشی و دوره های آموزشی استفاده می شود. انواع استند پاپ آپ و استند نمایشگاهی تاشو به دلیل قابلیت های فراوانی که دارد، به عنوان یکی از بهترین راه های نمایش محصولات، خدمات و برند برای مخاطبین استفاده می شود. از سایر کاربردهای استند پاپ آپ می توان به استفاده در فضاهای عمومی مانند فرودگاه ها، ایستگاه های مترو و ایستگاه های اتوبوس، استفاده در جشنواره ها، نمایشگاه های هنری و فرهنگی و سایر رویدادهای عمومی، استفاده در فضاهای داخلی و خارجی شرکت ها برای معرفی برند و محصولاتشان به مشتریان و بازدیدکنندگان اشاره کرد. یکی از کاربردهای پاپ آپ های با کیفیت در کنسرت ها و جشنواره های مختلف جهت گرفتن عکس های یادگاری یا مصاحبه با شخصیت های معروف هنری و ورزشکاران یا سلبریتی ها می باشد. پاپ آپ مخصوص نمایشگاه یک صفحه بزرگ تبلیغاتی است که به وسیله این استند می توانید برند یا  محصول خود را به نمایش عموم بگذارید. پاپ آپ استند نمایشگاهی با چاپ گرافیکی سفارشی را می توانید از طریق مجموعه بانی چاپ، مرکز خرید استند پاپ آپ ثبت سفارش نمایید. خرید پاپاپ از طریق سایت و به صورت کاملا آنلاین میسر است.

کاربرد استند پاپ آپ در نمایشگاهها و سمینارها بسیار زیاد است. انواع استند پاپ آپ تبلیغاتی را می توانید در معرض دید بازدیدکنندگان قرار دهید. تولید و چاپ استند پاپ اپ نمایشگاهی توسط بانی چاپ با بالاترین کیفیت صورت می گیرد. قیمت فروش انواع پاپ آپ نمایشگاهی به تنهایی و یا همراه چاپ در سایت به روز است و می توانید از طریق سایت سفارش خود را ثبت نمایید. نحوه نصب پاپ آپ نمایشگاهی را می توانید در فیلمهای موجود در سایت مشاهده نمایید. خرید استند نمایشگاهی و یا سازه مگنتی با کیفیت بالا و جنس درجه یک از طریق سایت امکان پذیر است.

در واقع استند پاپ آپ نمایشگاهی نوعی سازه ی نمایشگاهی است که برای تبلیغات و معرفی خدمات و محصولات استفاده می شود. استند پاپ آپ تولید شده در تهران به شما این امکان را می دهد، تا در بازه زمانی کوتاه و هزینه مقرون به صرفه، غرفه نمایشگاهی خود را بصورت زیبا چیدمان کنید.  استند پاپ آپ فلزی می تواند همانند یک دیوار به عنوان پس زمینه در غرفه نمایشگاهی شما قرار بگیرد. در کل، خرید استند پاپ آپ مدرن با قیمت اقتصادی به عنوان یک ابزار بازاریابی بسیار کارآمد باعث می شود تا محصولات، خدمات و برندهای شما به خوبی در دید مخاطبان قرار بگیرد. طراحی و چاپ پاپ آپ قابل تنظیم از جمله روش های موثر در تبلیغات و نمایش محصولات و خدمات شرکت ها است. سفارش چاپ پاپ آپ تبلیغاتی از جنس پلات و لمینت مات یا براق می باشد که در اندازه های مختلف استاندارد طراحی و چاپ میشود. این طرح ها در صورتی که جذاب و خلاقانه باشد قطعا بازخورد خوبی را برای شما در پس خواهد داشت. بانی چاپ، ساخت استند پاپ آپ را با توجه به سایز و نیاز شما برای شما انجام می دهد و فروش پاپ آپ نمایشگاهی را از طریق سایت برای شما میسر ساخته است. ابعاد پاپ آپ استندهای نمایشگاهی متنوع است و استند پاپ آپ فنری در سایزهای استاندارد تولید می شود. قیمت پاپ آپ مگنتی را می توانید در کنار هر محصول مشاهده نمایید. 

مزایای استفاده از پاپ آپ

- سبک و کم جا
- پرتابل و قابل حمل
- درجه یک و با کیفیت 
- امکان تعویض چاپ استند پاپ آپ نمایشگاهی با هزینه کم
- امکان خرید پروژکتور و هاردکیس به صورت جداگانه
- گارانتی و خدمات پس از فروش برای تولیدات ایرانی
- چاپ با کیفیت و قابل شست و شو به علت داشتن روکش لمینت
- مقاوم در برابر آسیب
- هزینه مقرون به صرفه
- امکان سفارش پاپ اپ استند در ابعاد متنوع
- قابل استفاده برای چندین بار
- نحوه نصب پاپ آپ آسان و راحت

کاربرد پاپ آپ نمایشگاهی

-استند پاپ آپ نمایشگاهی به عنوان استند بنر در غرفه های نمایشگاهی 
-پاپ آپ تبلیغاتی برای استند تبلیغات در فضاهایی که در حال بازاریابی و معرفی محصول می باشید.
-پاپ آپ مگنتی به منظور جدا کننده بخش ها و فضاها در نمایشگاه ها و رویدادهای دیگر
-استند نمایشگاهی پاپ آپ با تصاویری مرتبط برای استفاده در همایش ها و سمینارها
-استند پاپ آپ به عنوان زمینه در همایش های خبری و دکور برنامه های تلویزیونی

پاپ آپ نمایشگاهی چیست؟ استند پاپ آپ چیست؟

ممکن است بارها برای شما این سوال مطرح شده باشد که پاپ آپ یعنی چه یا استند پاپ آپ یعنی چه و چه کاربردی دارد؟
نمونه استند پاپ آپ قابل حمل برای نمایشگاه های تبلیغاتی به عنوان یکی از ابزارهای اصلی در نمایشگاه های تجاری و مراسم های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. این استندها، بعد از برش و چاپ تصاویری با طرح خلاقانه روی کاغذ یا فویل، به شکلی منحصر به فرد برای نمایش محصولات و خدمات شرکت ها ساخته می شوند. شاید محدودیت در زمان و بودجه این امکان را به شما ندهد که بخواهید غرفه خود را به طراحان بسپارید تا آن ها برای شما طراحی غرفه نمایشگاهی کنند. این کار بسیار مشکل است. طراحی غرفه و ساخت غرفه هزینه های بالایی دارد، زمان بیشتری لازم دارد و در نهایت پس از تمام شدن نمایشگاه، غالباً دیگر متریالی که به کار رفته بود، مجدداً قابل استفاده نخواهد بود. اما خرید سازه های نمایشگاهی مثل خرید پاپ آپ نمایشگاهی، میز کانتر، رول آپ و... گزینه مناسبی برای شما خواهد بود. سازه های نمایشگاهی نسبتاً سبک می باشند و قابل حمل هستند. پس از هربار استفاده می توانید دوباره آن ها را جمع کنید و در رویدادی دیگر استفاده کنید. حتی به راحتی می توانید با پرداخت هزینه فقط چاپ، تصویر روی پاپ آپ را تغییر بدهید. غرفه نمایشگاهی قابل حمل و پاپ آپ نمایشگاهی با طراحی شیک را می توانید برای تمام نمایشگاه هایی که شرکت می کنید، سفارش دهید. قیمت سازه نمایشگاهی را با کلیک بر روی هر محصول می توانید مشاهده نمایید. سفارش استند پاپ آپ نمایشگاهی را می توانید در سایت بانی چاپ، سازنده پاپ آپ نمایشگاهی ثبت نمایید.

نقش پاپ آپ نمایشگاهی در عرصه تبلیغات

استند پاپ آپ تبلیغات رویدادها با انعطاف پذیری در تنظیم ارتفاع عموماً در نمایشگاه ها و چیدمان غرفه ها کاربرد دارند. طرح روی پاپ آپ ها معمولاً برای معرفی برند و سازمان شما طراحی می شود. طراحی و چاپ استند رویداد را می توانید به طراحان و کارشناسان بانی چاپ، مرکز فروش پاپ آپ بسپارید تا یک غرفه نمایشگاهی با کیفیت بالا داشته باشید. با یک طرح جذاب و گیرا به راحتی می توانید توجه عابرین را در نمایشگاه به کسب و کار خود جلب کنید و نام خود را در ذهن آن ها ماندگار کنید.
علاوه بر آن این سازه نمایشگاهی برای استفاده در همایش های خبری و دکور تلویزیونی هم کاربرد دارد که طرح روی آن می تواند تبلیغات گسترده ای در زمینه کاری شما ایجاد کند.
استند تبلیغاتی پاپ آپ یکی از گزینه هایی هستند که می توانید از آن ها برای تبلیغات، بارها و بارها استفاده کنید. استند پاپ آپ با کیفیت بالا و طول عمر طولانی برای استفاده های مکرر مناسب هستند. بدون اینکه آسیب ببیند. حتی می توانید هربار چاپ روی سازه پاپ آپ آن را تعویض کنید تا طرح روی پاپ اپ شما به روز باشد و در تبلیغات خود متنوع عمل کنید. خرید تبلیغات پاپ آپ از سایت بانی چاپ برای شما مقرون به صرفه خواهد بود. قیمت استند نمایشگاهی در سایت به روز رسانی شده است تا شما به راحتی بتوانید سفارش خود را ثبت نمایید.

استند نمایشگاهی پاپ آپ و هزینه پاپ آپ

استند پاپ آپ قابل حمل با چاپ تصاویر گرافیکی و لوگو برند انواع متفاوتی دارد. قیمت استند پاپ آپ نمایشگاهی بستگی به ابعاد آن دارد. علاوه بر آن قیمت استند پاپ آپ که وارداتی هستند نیز بالاتر است. پاپ آپ نمایشگاهی فلزی قابل حمل نسبت به اینکه شما بخواهید به طور کلی طراحی غرفه کنید و دکور داخل غرفه را بسازید، بسیار مقرون به صرفه می باشد. در تعرفه چاپ پاپ آپ، فقط چاپ هم متر مربعی محاسبه می شود و به هزینه استند پاپ آپ اضافه می شود. فروش استند پاپ آپ تبلیغاتی نمایشگاهی با طریقه نصب استند پاپ آپ، سریع و آسان در سراسر ایران امکان پذیر است و ما سفارش چاپ پاپ آپ شما را به هرجا که باشید، ارسال می کنیم. پاپ آپ نمایشگاهی قابل تنظیم را به راحتی می توانید سفارش دهید و با تهیه یک میز کانتر و یک رول آپ غرفه خود را تکمیل کنید اما امکان اجاره پاپ آپ نمایشگاهی میسر نمی باشد و کلیه پاپ آپ ها برای فروش هستند. پاپ اپ سفارشی خود را می توانید در بسته بندی و جعبه پاپ آپ نمایشگاهی تحویل بگیرید.

سایز سازه پاپ آپ نمایشگاهی

پاپ آپ ها همگی ارتفاع یکسانی دارند و ارتفاع آن ها 230 سانتیمتر است. تفاوت انواع پاپ آپ ها در طول آن ها است. اگر شما می شنوید که به پاپ آپ، پاپ آپ 3در3  پاپ آپ 3در4 و... گفته می شود، منظور این نیست که پاپ آپ 3 متر در 3 متر یا 4 متر در 4 متر می باشد. این اعداد درواقع تعداد شبکه هایی است، که سازه فلزی یک پاپ آپ می سازد.

شما با توجه به مساحت غرفه می توانید از بین اندازه های مختلف انواع پاپ آپ مخصوص تبلیغات را انتخاب کنید. پاپ آپ و استند نمایشگاهی پاپ آپ از دو بخش سازه و چاپ پاپ آپ تشکیل شده است.

ابعاد سازه پاپ آپ را می توانید در لیست ابعاد زیر مشاهده بفرمایید:

نوع پاپ آپ

ابعاد پس از نصب

وزن

پاپ آپ 3 در 1

230*85 سانتیمتر

6 کیلوگرم

پاپ آپ 3 در 2

230*162 سانتیمتر

11 کیلوگرم

پاپ آپ 3 در 3

230*234 سانتیمتر

وزن 17 کیلوگرم

پاپ آپ 3 در 4

230*300 سانتیمتر

وزن 26 کیلوگرم

پاپ آپ 3 در 5

230*350 سانتیمتر

وزن 30 کیلوگرم

طراحی پاپ آپ با توجه به سایز پاپ آپ

به دلیل اینکه چاپ پاپ آپ تا کناره های سازه پاپ آپ قابل نصب می باشد، بنابراین ابعاد چاپ پاپ آپ، بزرگتر از ابعاد خود استند پاپ آپ است. پس در طراحی و چاپ پاپ آپ باید دقت داشته باشید که فایلی که طراحی می کنید، با توجه به ابعاد چاپ استند پاپ آپ نمایشگاهی برای شما طراحی می شود. علاوه بر آن لازم به ذکر است که قسمت مهم طرح شما باید در قسمت میانی استند پاپ آپ تبلیغات رویدادها قرار بگیرد و به کناره های پاپ آپ نرود. تا به خوبی در دید مخاطب قرار بگیرد. برای این کار بهتر است تا فایل شما با ابعاد چاپ استند باشد. اما بخش مهم تصویر به اندازه ابعاد استند در میان طرح قرار بگیرد. تا کناره های استند پاپ آپ نمایشگاهی شامل تصاویر و اطلاعات مهم نباشد.

ابعاد چاپ استند پاپ آپ کرو یا منحنی:

چاپ پاپ آپ نمایشگاهی بستگی به سازه استندی دارد که سفارش می دهید.

ابعاد چاپ پاپ آپ کرو یا منحنی  3 در 1 : 230*205 سانتیمتر 
ابعاد چاپ پاپ آپ کرو یا منحنی  3 در 2 : 230*275 سانتیمتر
ابعاد چاپ پاپ آپ کرو یا منحنی  3 در 3 : 230*345 سانتیمتر
ابعاد چاپ پاپ آپ کرو یا منحنی  3 در 4 : 230*415 سانتیمتر
ابعاد چاپ پاپ آپ کرو یا منحنی  3 در 5 : 230*485 سانتیمتر

ابعاد چاپ استند پاپ آپ تخت یا فلت:

 3 در 1 : 230*210 سانتیمتر
  3 در 2 : 230*285 سانتیمتر
  3 در 3 : 230*360 سانتیمتر
 3 در 4 : 230*430 سانتیمتر
 3 در 5 : 230*510 سانتیمتر

پاپ آپ استوانه

ساخت پاپ آپ استند به دو صورت انجام می شود. پاپ آپ استوانه دارای ساختاری 1 در 3 است که با نصب چاپ آن تبدیل به شکل استوانه ای می شود. پاپ آپ استوانه شبیه ستون است که از هر طرف قابل دید است و معمولا درنمایشگاه ها در مرکز نصب می شود که مراجعین بتوانند به راحتی تمامی ابعاد آن را مشاهده نمایند.

تفاوت پاپ آپ تخت با پاپ آپ منحنی یا کرو

در تولیدی پاپ آپ، ما سازه پاپ آپ ها را به دو صورت منحنی و پاپ آپ تخت می توانیم بسازیم. این که شما کدام یک را مایلید برای سفارش پاپ آپ انتخاب کنید، به سلیقه شما و مساحت غرفه و فضایی که می خواهید از استند پاپ آپ مگنتی استفاده کنید دارد. پاپ آپ تخت همان طور که از اسمش پیداست سطح صافی دارد و طول پاپ آپ روی یک مسیر صاف قرار دارد. اما پاپ آپ منحنی حالت کرو و خمیده دارد و به صورت منحنی روی زمین قرار می گیرد.

تفاوت پاپ آپ ایرانی با پاپ آپ وارداتی

پاپ آپ نمایشگاهی مگنتی تولید بانی چاپ در ایران می باشد و همه قطعات آن در دسترس است. در ایران پاپ آپ نمایشگاهی با قیمت مناسب و کیفیت بالا بسیار کم تولید می شود و ما در کارگاه ساخت پاپ آپ بهترین کیفیت و متریال را در تولید پاپ آپ نمایشگاهی به کار می بریم. استند تبلیغاتی پاپ آپ به دلیل این که در تهران تولید می شوند، در صورت لزوم کلیه قطعات آن در دسترس خواهد بود. به همین علت اگر شما خرید پاپ آپ نمایشگاه از ما داشته باشید و قطعه ای از سازه دچار مشکل شود و یا گم بشود، شما می توانید همیشه آن قطعه را از ما تهیه کنید.
اما پاپ آپ های وارداتی اگر دچار مشکل شوند، تعمیر و یا تهیه قطعات آن شاید به راحتی امکان پذیر نباشد. چون پاپ آپ های وارداتی شامل گارانتی و خدمات پس از فروش نمی شوند. اما خوبی که پاپ آپ های وارداتی دارند این است که کیف آن ها هاردکیس است و مثل کیف پاپ آپ های ایرانی برزنتی نیست. پاپ آپ وارداتی قطعات اضافه تری مثل هالوژن، پایه اضافی و... دارند که اگر برای پاپ آپ ایرانی این قطعات را لازم داشته باشید، باید به صورت جداگانه تهیه کنید.

پروژکتور: برای نورپردازی به پاپ آپ نمایشگاهی فنری استفاده می شود و اطراف پاپ آپ قابل نصب است.
هاردکیس: کیف محکمی است برای قرار دادن پاپ آپ تولید می شود، که مثل جعبه است و زیر آن چرخدار می باشد، تا به حمل و نقل و جا به جایی پاپ آپ کمک بیشتری بکند.
پایه پاپ آپ: پایه های فلزی وجود دارد که در زیر پاپ آپ نصب می شود و به ایستایی پاپ آپ نمایشگاهی کمک می کند.

سفارش آنلاین پاپ آپ نمایشگاهی در تهران

استند پاپ آپ سازه ای است که به راحتی می توانید در نمایشگاهها و کنفرانس ها از آن استفاده نمایید. مجموعه ما چاپ پاپ آپ نمایشگاهی با بهترین کیفیت را انجام می دهد. بهترین قیمت استند پاپ آپ تبلیغاتی و نمایشگاهی را نیز می توانید از ما دریافت نمایید. با توجه به اینکه کلیه قیمت های پاپ آپ در سایت به روز ( آپدیت) هستند به راحتی میتوانید قیمت پاپ آپ نمایشگاهی را ملاحظه نمایید و با مقایسه و سپس با خرید آنلاین استند پاپ آپ اقدام به نهایی کردن خرید بنر غرفه نمایشگاهی خود نمائید. با سفارش آنلاین استند تبلیغاتی پاپ آپ نمایشگاهی، شما می‌توانید برند کسب و کار خود را به شکلی بی‌نظیر و متفاوت به نمایش بگذارید و مخاطبان خود را جذب کنید. استفاده از این استندهای قدرتمند تبلیغاتی به شما کمک خواهد کرد تا به رقابت‌های خود برسید و توجه مشتریان و مخاطبان را به خود جلب کنید. ما در بانی چاپ که فروش عمده استند پاپ آپ را برعهده داریم، استند پاپ آپ قابل تنظیم با چاپ گرافیکی اختصاصی برای شما تولید و تهیه می کنیم. استندهای نمایشگاهی و تبلیغاتی پاپ اپ را با بالاترین کیفیت می توانید از ما تهیه نمایید. بانی چاپ تولید کننده پاپ آپ و چاپ پاپ آپ اختصاصی در تهران است که می توانید انواع سایز پاپ آپ را به این مجموعه سفارش دهید. قیمت خرید پاپ آپ را می توانید با کلیک بر روی محصولات و در صفحه پاپ آپ با سایز مورد نظر مشاهده نمایید.

سفارش استند پاپ آپ تبلیغاتی

زمانی که شما استند پاپ آپ نمایشگاهی تبلیغاتی با قیمت مناسب خریداری می کنید، یک سازه فلزی تهیه کرده اید که در یک کیف برزنتی مخصوص حمل و نقل و نگهداری قرار دارد. این سازه از میله های فلزی تشکیل شده است که به راحتی باز و بسته می شود و هر زمان که بخواهید مجدداً می توانید آن را باز کنید و یا ببندید تا در زمان دیگری دوباره بتوانید از پاپ آپ استند تبلیغاتی خود استفاده کنید.
استفاده از استند پاپ آپ نمایشگاهی نیازی به تخصص ندارد. وقتی استند پاپ آپ قابل حمل را باز می کنید، خط کش هایی از جنس فلز برای شما به صورت جداگانه در کیف گذاشته ایم که باید بین تقاطع های سازه فلزی آن ها را نصب کنید تا سازه استند پاپ آپ شما ایستایی بالایی داشته باشد و چاپ استند بزرگ به راحتی برروی آن قرار بگیرد. بانی چاپ، فروشگاه پاپ آپ استند در تهران است که سفارش چاپ استند پاپ در تهران و کرج را باکیفیت بالا و در سریعترین زمان ممکن تولید و چاپ و در سراسر ایران تحویل خریداران می دهد.

قیمت چاپ پاپ آپ تبلیغاتی

قیمت استند پاپ آپ ارزان با توجه به سایز پاپ آپ و نوع کیفیت آنها مشخص میشود. قیمت چاپ پاپ آپ نیز بستگی به تعداد لت های پاپ آپ و ارتفاع سازه شما دارد. جنس چاپ پاپ آپ ها حتما باید پلات و لمینت مات باشد. چون در صورتی که با لمینت براق تهیه نمائید حتما در نظر داشته باشید که در هنگام عکاسی و فیلم برداری برگشت نور شما را با دردسر مواجه خواهد کرد. داشتن لمینت روی چاپ پاپ آپ کمک می کند تا تصویر چاپ پاپ آپ به راحتی آسیب نبیند. تعداد این چاپ ها بستگی به ابعاد سفارش چاپ پاپ آپ شما دارد. عرض هر پلات لمینت 1 متر است و هرچه طول پاپ آپ شما بیشتر باشد، تعداد این لت ها بیشتر می شود. برای این که چاپ پاپ آپ بتواند به خوبی روی سازه پاپ آپ ثابت بماند، از آهنربا یا مگنت باید استفاده کنید. پشت چاپ پاپ آپ در دورتادور چاپ، مگنت های نواری نصب کرده ایم که این مگنت ها به خط کش های فلزی سازه پاپ آپ متصل می شوند و دیگر اجازه حرکت به چاپ پلات بر روی سازه نمی دهند. قیمت پاپ اپ مگنتی در سایت به روز است. لیست قیمت استند پاپ آپ را می توانید در صفحه استند پاپ آپ مشاهده نمایید.

استند از لحاظ لغوی به معنای ایستادن است. در مورد استندهای چاپی و تبلیغاتی به معنای فضا و یا سازه ای است که بر روی آن محصول چاپی نصب می شود. برای خرید اقتصادی استند پاپ آپ با تخفیف ویژه که محصول چاپی بر روی آن منظم و بدون به هم ریختگی و نامنظمی بایستد باید چاپ پاپ اپ را سفارش دهیم که سازه ی آن از مواد درجه یک و با کیفیت ساخته شده باشد. استندهای پاپ آپ بانی چاپ به صورت آکاردئونی و تاشو هستند که علاوه بر حمل آسان و کیفیت پاپ آپ چاپی، سازه ی استند بسیار محکم و با دوام دارند و به راحتی روکش پاپ آپ قابل تعویض است. پاپ آپ ها به روش مگنتی قابل نصب بر روی استندها هستند و بعد از اتمام کار می توانید از روی سازه استند بدون آسیب جدا نمایید و برای نمایشگاه یا سمینار بعدی به راحتی نصب نمایید. پاپ آپ نمایشگاهی با جعبه حمل و نگهداری و غرفه نمایشگاهی قابل تنظیم  ارتفاع را می توانید با طرح و سایز دلخواه به بانی چاپ، تولید کننده استند پاپ آپ سفارش دهید. قیمت سفارش استند پاپ آپ نمایشگاهی در سایت به روز است.

خرید اینترنتی استند تبلیغاتی پاپ آپ

جهت خرید سازه پاپ آپ و خرید اینترنتی و آنلاین انواع استندهای پاپ آپ در کرج و تهران پس از انتخاب سایز پاپ آپ مناسب برای فضای شما می بایست کیفیت پاپ آپ فنری خود را انتخاب نمایید و پس از آن نوع سفارش خود را ( فقط استند، استند + چاپ، یا فقط چاپ ) انتخاب و پس از افزودن به سبد خرید و پرداخت وجه آن خرید اینترنتی خود را تکمیل و فایل چاپی خود را آپلود نمائید تا کیفیت فایل شما توسط کارشناسان بانی چاپ مورد بررسی قرار بگیرید تا پس از تائید جهت چاپ اقدام گردد. در واقع شما با خرید آنلاین پاپ آپ نمایشگاهی با قیمت مناسب، نیازی به حضور فیزیکی در فروشگاه و یا دفاتر فروش استند پاپ آپ ندارید و به راحتی و با چند کلیک ساده لیست قیمت پاپ آپ را مشاهده و سفارش خود را ثبت کنید و به سرعت استند تبلیغاتی پاپ آپ با طراحی زیبای مورد نظرتان را دریافت کنید. شرکت چاپ استند پاپ آپ در تهران، ارزانترین پاپ آپ را می توانید به صورت فوری از مجموعه دریافت نمایید.
همچنین شما با خرید استند پاپ آپ در تهران، می‌توانید از بین مجموعه‌ای کامل از انواع سایزهای استند تبلیغاتی پاپ آپ های تولید شده توسط مجموعه بانی چاپ انتخاب کنید. شما می‌توانید مشخصات فنی، اندازه، طرح و قیمت استندها را بررسی و بهترین گزینه را برای نیازهای خود انتخاب کنید.
شما در سایت بانی چاپ، فروشگاه پاپ آپ استند فوری می توانید پس از مقایسه قیمت‌ سازه پاپ آپ اقدام به خرید اینترنتی استند پاپ آپ و پاپ آپ نمایشگاهی با سیستم نورپردازی خود نمائید و با خیال راحت و پس از بررسی قیمت‌های پاپ آپ مگنتی مختلف فروشندگان را مقایسه کنید و بهترین قیمت را برای خرید استند تبلیغاتی پاپ آپ آنلاین به دست آورید. این امکان به شما کمک می‌کند تا به صورت هوشمندانه‌تر و با صرفه‌جویی در هزینه‌ها خرید کنید.

آموزش نصب پاپ آپ نمایشگاهی مگنتی

  1. ابتدا سازه پاپ آپ نمایشگاهی را از داخل کیف خارج کرده و آن را از هم باز کنید.
  2.  سپس خط کش های فلزی را در  بین این سازه های فلزی جا بیاندازید.
  3. سپس چاپ پلات و لمینت را از قسمت هایی که مگنت دارد، روی خط کش های فلزی قرار دهید.

استند پاپ آپ 3*3 ( ایرانی درجه یک )

استند پاپ آپ 5 لتی معروف به 3*3 ، این پاپ آپ را می توان در حالت های فلت و کرو نصب نمود. جنس چاپ پاپ آپ پلات و لمینت می باشد. نصب آن بسیار راحت و آموزش نصب آن بصورت رایگان می باشد. پاپ آپ را می توانید به راحتی با ماشین و یا موتور حمل و نقل نمائید. از این پاپ آپ می توانید سالها بدون دغدغه و راحت استفاده نمائید. چاپ پاپ آپ به راحتی قابل تعویض می باشد. تنها قطعه پاپ آپ که خراب می شود مگنت می باشد که تقریبا پس از هر دو یا سه مرتبه استفاده باید تعویض گردد.

((در صورتی که استند و چاپ پاپ آپ خود را بصورت سفارشی می خواهید با واحد فروش بانی چاپ تماس بگیرید.))

سایز هر لت : ارتفاع 230 و عرض 70 سانتی متر برای نوع کرو و عرض 75 سانتی متر برای نوع فلت

شما می توانید فایل آماده چاپ خود را بصورت یک نیکه و یا بصورت 5 لت جدا از هم جهت چاپ ارسال نمائید.

در نظر داشته باشید از هر طرف 50 سانتی متر متن و یا تصویر در سمت چپ و راست طرح خود قرار ندهید. چون کرو می شود به پشت پاپ آپ و دیده نمی شود.

سایز طراحی پوستر پاپ آپ فلت 3 * 3 : 360 عرض و ارتفاغ 230 سانتی متر ( 3 لت وسط هر کدام 75 سانتی متر و لت چپ و راست هر کدام 67/5 سانتی متر در ارتفاع 230 سانتی متر)

سایز طراحی پوستر پاپ آپ کرو 3 * 3 : 345 عرض و ارتفاغ 230 سانتی متر ( 3 لت وسط هر کدام 70 سانتی متر و لت چپ و راست هر کدام 67/5 سانتی متر در ارتفاع 230 سانتی متر)

استند پاپ آپ 4*3 ( ایرانی درجه یک )

استند پاپ آپ 6 لتی معروف به 4 * 3 ، این پاپ آپ را می توان در حالت های فلت و کرو نصب نمود. جنس چاپ پاپ آپ پلات و لمینت می باشد. نصب آن بسیار راحت و آموزش نصب آن بصورت رایگان می باشد. پاپ آپ را می توانید به راحتی با ماشین و یا موتور حمل و نقل نمائید. از این پاپ آپ می توانید سالها بدون دغدغه و راحت استفاده نمائید. چاپ پاپ آپ به راحتی قابل تعویض می باشد. تنها قطعه پاپ آپ که خراب می شود مگنت می باشد که تقریبا پس از هر دو یا سه مرتبه استفاده باید تعویض گردد.

((در صورتی که استند و چاپ پاپ آپ خود را بصورت سفارشی می خواهید با واحد فروش بانی چاپ تماس بگیرید.))

سایز هر لت : ارتفاع 230 و عرض 70  سانتی متر برای نوع کرو و عرض 75 سانتی متر برای نوع فلت

شما می توانید فایل آماده چاپ خود را بصورت یک نیکه و یا بصورت 6 لت جدا از هم جهت چاپ ارسال نمائید.

در نظر داشته باشید از هر طرف 50 سانتی متر متن و یا تصویر در سمت چپ و راست طرح خود قرار ندهید. چون کرو میشود به پشت پاپ آپ و دیده نمی شود.

سایز طراحی پوستر پاپ آپ فلت 4 * 3 : 435 عرض و ارتفاغ 230 سانتی متر ( 4 لت وسط هر کدام 75 سانتی متر و لت چپ و راست هر کدام 67/5 سانتی متر در ارتفاع 230 سانتی متر)

سایز طراحی پوستر پاپ آپ کرو 4 * 3 : 415 عرض و ارتفاغ 230 سانتی متر ( 4 لت وسط هر کدام 70 سانتی متر و لت چپ و راست هر کدام 67/5 سانتی متر در ارتفاع 230 سانتی متر)

فرمت فایل : JPEG و  TIF

رزولوشن : 150 پیکسل بر اینچ

کالر مد : CMYK

نحوه ارسال فایل : از طریق تلگرام و ایمیل

زمان تحویل : یک روزه - در تعطیلات رسمی چاپ و تحویل سفارش وجود ندارد.

راهنمای خرید : 1-انتخاب درخواست 2- انتخاب تعداد 3- افزودن به سبد خرید 4- پرداخت وجه و سپس نهایی کردن خرید

راهنمای ارسال فایل : پس نهایی کردن خرید شما می توانید از طریق ایمیل و یا تلگرام فایل چاپی خود را برای ما ارسال نمائید.

فایل های مورد قبول جهت چاپ : JPEG و TIF می باشد.

توجه : در صورتی که فایل آماده به چاپ ندارید می توانید درخواست طراحی خود را مطرح نمائید.

استند پاپ آپ 1*3 ( ایرانی درجه یک )

استند پاپ آپ 3 لتی معروف به 1 * 3 ، این پاپ آپ را می توان در حالت های فلت و کرو نصب نمود. جنس چاپ پاپ آپ پلات و لمینت می باشد. نصب آن بسیار راحت و آموزش نصب آن بصورت رایگان می باشد. پاپ آپ را می توانید به راحتی با ماشین و یا موتور حمل و نقل نمائید. از این پاپ آپ می توانید سالها بدون دغدغه و راحت استفاده نمائید. چاپ پاپ آپ به راحتی قابل تعویض می باشد. تنها قطعه پاپ آپ که خراب می شود مگنت می باشد که تقریبا پس از هر دو یا سه مرتبه استفاده باید تعویض گردد.

استند پاپ آپ 1*3

استند پاپ آپ 3 لتی معروف به 3x1 ، این پاپ آپ را می توان در حالت های فلت و کرو نصب نمود. . نصب آن بسیار راحت و آموزش نصب آن بصورت رایگان می باشد. پاپ آپ را می توانید به راحتی با ماشین و یا موتور حمل و نقل نمائید.

چاپ استند پاپ آپ 1*3

جنس چاپ پاپ آپ پلات و لمینت است. سایز طراحی پوستر پاپ آپ کرو 1 * 3 : 204 عرض و ارتفاع 239 سانتی متر ( 1 لت وسط هر کدام 70 سانتی متر و لت چپ و راست هر کدام 67/5 سانتی متر در ارتفاع 230 سانتی متر)

فروش لوازم جانبی استند پاپ آپ

نصب پاپ آپ تبلیغاتی

این سازه ها به علت اندازه ی بزرگ آن که معمولا در ارتفاع حداکثری 230 سانتیمتر در نوع درجه یک آن و در ارتفاع 220 سانتیمتر در نوع معمولی آن و عرض انتخابی هستند معمولا کاربردهای بسیار زیادی می توانند داشته باشند، این نوع از سازه ها در زمانی که در نمایشگاه ها استفاده می شود جنبه ی تبلیغاتی داشته و در زمانی که در سمینارها و اجلاس قرار می گیرند جنبه ی اعلانی و اطلاع رسانی و معرفی دارد و در زمانی که در نشست ها خبری قرار می گیرد جنبه ی بکگراند عکاسی و یا معرفی برند را دارد.

استفاده از پروژکتور در استند پاپ آپ کاملا به شرایط محیط اطراف پاپ آپ بستگی دارد، در صورتی که پاپ آپ شما در معرض نور قرار داشته باشد و بالخصوص به عنوان بکگراند عکاسی قرار گیرد طوری که تمامی دوربین ها به سمت آن فلش بخورند به هیچ عنوان نیازی به نصب پروژکتور نمی باشد ، اما زمانی که پاپ آپ شما در جایی تاریک یا غرفه های نمایشگاهی یا سمینارها و اجلاس ها به عنوان مثال در گوشه ای از سن اجرا قرار می گیرد می بایست با نصب پروژکتور بر روی پاپ آپ خود آن را قابل دید و چاپ آن را به نمایش بگذارید، پروژکتورها در پاپ آپ ها در بالای آن قرار می گیرند و از بالا به کل آن با لامپ های کم مصرف و اس ام دی نور می تابانند.

ساخت استند پاپ آپ

وسایلی که برای ساخت استند پاپ آپ  نیاز می باشد عبارتند از سازه، چاپ، مگنت و خط کش.تمام محصولات سازه پاپ از میله های فلزی ساخته شده است که دارای سه ردیف افقی هستند ولی تعداد ردیف های عمودی سازه پاپ آپ متغیر است. بعد از چاپ طرح مورد نظر روی پوستر از مگنت که چسب دو طرفه دارد استفاده می کنند. چسب دو طرف مگنت را از آن جدا می کنند و سپس یک طرف آن را به سازه و طرف دیگر آن را به پوستر می چسبانند. برای ساخت استند پاپ آپ از دو نوع خط کش استفاده می کنند. خط کش فلزی صاف که برای روی پاپ آپ به منظور صاف شدن سطح زیرین پوستر استفاده می شود و خط کش کنار یا خط کش قوس دار که برای کنار سازه استفاده می شود. خط کش روی سازه به منظور مسطح کردن و هموار کردن سطح، برای پوستر نصب می شود و سپس مگنت ها برای ثابت نگه داشتن استند و جلوگیری از افتادگی آن روی خط  کش ها و از طرف دیگر به پوسترها می چسبند. پوستر چاپ شده به صورت لت های جدا از هم روی استند پاپ آپ می نشینند. ولی پس از نصب این مورد مشخص نیست و یکدست به نظر می رسد.

نصب استند پاپ آپ

برای افراد ماهر در نصب استند این کار بسیار ساده و در زمان کوتاهی انجام می شود. ولی برای افرادی که تجربه ای در نصب استند نداشته اند ممکن است کاری که شاید حداکثر 30 دقیقه زمان بگیرد را در چند ساعت انجام دهند و نهایتا از نتیجه آن راضی نباشند. بهتر است از افرادی که در نصب استند پاپ آپ ماهر هستند استفاده کنیم. مجموعه بانی چاپ با به کارگیری نصابانی ماهر و با تجربه می تواند با نهایت دقت به نصب استند شما بپردازد.

اکسسوری استند پاپ آپ

خط کش پاپ آپ

خط کش های مخصوص استند پاپ آپ دو نوع هستند. یک نوع خط کش صاف که برای هموار ساختن زمینه ای مناسب برای نصب پوستر در سطح جلوی استند و خط کش منحنی که در کناره های استند قرار می گیرد. به علت اینکه گوشه های استند، منحنی هستند برای نصب پوستر روی آن نیز از خط کش های منحنی استفاده می کنند.

پروژکتور پاپ آپ

نور پروژکتور جلوه خاصی به استند پاپ آپ می دهد و باعث جلب توجه بیشتر مخاطبان می شود. پروژکتور با جنس چینی با کیفیت بالا تولید می شود و به نسبت پروژکتور ایرانی قیمت بالاتری دارد. پروژکتور ایرانی با کیفیت مناسب تولید می شود و با قیمت مناسب عرضه می گردد. استفاده از پروژکتور به دلخواه مشتری است. استند پاپ آپ هم با پروژکتور و هم بدون آن قابل نصب و استفاده می باشد. نور پروژکتور باید به گونه ای باشد که چشم مشتری را اذیت نکند، به همین دلیل این پروژکتورها نور بسیار ملایمی دارند.

مگنت پاپ آپ

نصب مگنت یکی از مراحل الزامی برای نصب استند پاپ آپ به شمار می رود. روی مگنت چسب دو طرفه دارد که یک طرف آن به سازه استند می چسبد و طرف دیگر آن ، پوستر را نگه می دارد. بدون مگنت نصب سازه امکان پذیر نیست، چرا که پوستر در لت های مختلف روی استند قرار می گیرد و به مگنت می چسبد. پس از نصب کامل پوستر جدا بودن این لت ها از یکدیگر مشخص نیست و به نظر یکدست می آید.

نصب مگنت پاپ آپ

مگنت ها مانند یک شیار باریک هستند که در سایزهای مختلف 5، 10 و 6 متر تولید می شوند. انتخاب سایز مگنت بستگی به ارتفاع سازه دارد. مگنت ها دارای چسب دو طرفه هستند و وظیفه آنها نگه داشتن پوستر روی سازه است. که به وسیله این چسب از یک جهت به پوستر و از جهت دیگر به سازه می چسبند.