طراحی پلاک و ساین

چیدمان بر اساس
دریافت اطلاعات ...
دریافت اطلاعات ...
دریافت اطلاعات ...
دریافت اطلاعات ...
دریافت اطلاعات ...
دریافت اطلاعات ...
دریافت اطلاعات ...
دریافت اطلاعات ...
دریافت اطلاعات ...
دریافت اطلاعات ...
دریافت اطلاعات ...
دریافت اطلاعات ...

طراحی پلاک می تواند به صورت طراحی پلاک روی دستگاه ها و یا طراحی پلاک راهرو طبقات ساختمان ها تجاری یا اداری بزرگ باشد. وقت نام طراحی پلاک را به طور معمول می شنویم نا خودآگاه به یاد اسم های داخل گردنبندها و یا پلاک گردنبند نیز میوفتیم که به این منظور این آیتم را به گزینه های طراحی پلاک نیز اضافه نموده ایم ، این محصولات را در بالا برای شما تفکیک نموده ایم تا به راحتی آیتم مد نظر خود را بیابید و اقدام به ثبت سفارش نمایید.

پرسش خود را مطرح نمایید در صورت تایید مدیر سایت، به آن پاسخ داده خواهد شد

به این دسته بندی امتیاز دهید

طراحی پلاک و ساین

 

طراحی پلاک

پلاک، تابلو است که از دیرباز تا کنون بسیار مرسوم بوده و جهت درج اسم و یا نشان تجاری و یا اطلاعات دستگاه یا محصولی خاص مورد استفاده قرار می گیرد. پلاک ها عمدتا صفحاتی مستطیل یا مربعی شکل هستند که از متریال های مختلفی نظیر استیل ، برنج پلکسی گلاس ، چوب و یا ترکیبی از اینها ساخته می گردد. متریال ساخت یک پلاک با توجه به کاربرد و محل استفاده از آن تعیین می گردد. مشخصا پلاک هایی که در فضای باز و یا بر روی دستگاه های صنعتی خاص مورد استفاده قرار می گیرند نیاز مند متریال متفاوتی نسبت به پلاک هایی که در فضای بسته مانند پلاک های روی درب اتاق های یک مجموعه قرار می گیرند هستند.

همچنین باید به این نکته توجه داشت که فارغ از متریال و جنس پلاک ها نحوه تولید آنها  کاملا متفاوت است . پلاک های استیل توسط روش های اسید شویی یا لیزر قابل تولید هستند اما پلاک هایی با جنس پلکسی گلاس را می توان به صورت حک لیزری یا چاپ تولید نمود. پس طراحی پلاک جدا از زیبایی و شکیل بودن نیازمند تخصص طراح دارد.

ساین ها نیز نوعی از پلاک ها هستند که علائم یا اطلاعات خاصی را به نظر مخاطبان می رسانند. برای مثال ورود ممنوع یا مشخص کردن درب ورود یا خروج توسط پلاک ها ی خاصی انجام می گردد که اصطلاحاً ساین یا پلاک علائم هستند.

جهت مشاهده انواع طراحی پلاک و ساین کلیک نمایید.

Plate and sign design

طراحی مهر

طراحی مهر در شاخه طراحی هویت سازمانی و هویت تصویری می باشد . در طراحی مهر بایستی با توجه به محدودیت های معمول به گونه ای طراحی صورت بپذیرد که شمایل لوگو کمترین تغییر از نظر دید مخاطب را داشته باشد . طراحی اولیه لوگو در این زمینه خیلی تاثیرگذار است، به گونه ای که اگر طراحی لوگو حرفه ای صورت پذیرفته باشد به راحتی می توان لوگو مناسب و شکیلی را طراحی و اجرا نمود اما در صورتی که طراحی صورت گرفته مشکلی داشته باشد و از قوائد مبنایی و اصولی لوگو پیروی نکرده باشد کار مشکلی در طراحی مهر پیش روی داریم ، که قالباً بایستی با تغییراتی در ساختار لوگو مهر مورد نظر طراحی و اجرا شود. در طراحی لوگو به صورت معمول از خطول قوی و رنگ مشکی استفاده می شود که در نهایت به عنوان یک مهر تک رنگ مورد استفاده قرار می گیرد .

طراحی مارک

مارک ها با توجه به جنس برای موارد مختلف قابل استفاده هستند:

مارک های فلزی را می توان جهت نصب بر روی انواع دستگاه های مختلف صنعتی و غیر صنعتی ، البسه ، لوازم الکترونیکی و ... استفاده نمود.

مارک ژله ای نوعی لیبل پشت چسب دار است که بصورت تمام رنگی چاپ می گردد. جنس پایه این نوع مارک ها عمدتا از لیبل پی وی سی می باشد که روی آن با 2 تا 3 میلی متر لایه ژله ای از جنس پلی اورتان پوشانده می شود و باعث برجسته شدن کار میشود. 

مارک های چوبی و پلاستیک و پارچه‌ای هم با توجه به سلیقه و نوع کاربرد قابل سفارش هستند .

طراحی تندیس و طراحی لوح

لوح ها همانند تندیس ها به جهت تقدیر از فرد یا گروهی از افراد در یک ‏سمت شغلی و یا به دلیل کسب مقام و یا ارائه دستاوردها اهدا می کنند. عموما لوح تقدیر ها جزو رده تندیس های آماده هستند و شکل ظاهری آن بصورت تندیس های آماده می باشد و در فضاهای مشخصی در این تندیس های آماده، امکان درج اطلاعات مورد نظر وجود دارد. البته امکان طراحی خاص و طرح های اختصاصی جهت استفاده در موارد خاص برای لوح تقدیر وجود دارد .

تندیس های عمومی تندیس های از پیش طراحی شده ای می باشند که بر روی بدنه آنها فضاهایی جهت درج اطلاعات مورد نیاز شما وجود دارد. می توانید  تندیس های از پیش طراحی شده را با توجه به حجم و نوع مطالب مورد نیاز جهت درج بر روی آنها انتخاب بفرمایید . در طراحی این تندیس ها امکان ویرایش جهت بدنه تندیس وجود ندارد و تنها موارد ویرایش بر روی اطلاعاتی است که قرار است بر روی تندیس درج گردد.